مزایای درمانی علف بزشاخی برای مردان

مزایای درمانی علف بزشاخی برای مردان

از مزایای مصرف علف بزشاخی چه میزان اطلاع دارید؟ این گیاه در چه زمینه هایی کاربرد دارد؟ متخصصین طب سنتی برای درمان مشکلات جنسی مردان استفاده از این علف را پیشنهاد می کنند. برای  تقویت عملکرد جنسی آقایان این گیاه بهترین انتخاب خواهد بود.

علف بزشاخی (اپیمدیوم)، نوعی گیاه چینی و کهن است که کاربردهای مختلفی دارد. این گیاه معمولا برای مقابله با عوامل دخیل در اختلال عملکرد جنسی، از جمله اختلال نعوظ، مورد استفاده قرار می‌گیرد. زنان نیز می‌توانند از علف بزشاخی برای مقابله با مقاربت دردناک و از دست دادن میل جنسی استفاده می‌کنند. محققان هنوز نمی‌دانند که مکانیسم علف بزشاخی بر چه مبنایی عمل می‌کند و چگونه روی مشکل اختلال نعوظ تاثیر می‌گذارد. با این‌حال، ‌آنان باور دارندکه تغییر یافتن سطح بعضی از هورمون‌ها در بدن به‌واسطه فعالیت علف بزشاخی، می‌تواند به تقویت عملکرد جنسی کمک کند.

تاثیر مصرف علف بزشاخی هنوز در مطالعات علمی بر روی نمونه‌های انسانی بررسی نشده است، اما بعضی از مطالعات توانسته‌اند که این تاثیر را در نمونه‌های حیوانی بررسی کنند. براساس گزارش The Journal of Sexual Medicine از همین مطالعات، مصرف علف بزشاخی در بین موش‌های آزمایشگاهی با تقویت جریان خون در جسم آن‌ها همراه است. البته فراموش نکنید که استفاده از این گیاه می‌تواند بر عملکرد قلبی افراد تاثیر بگذارد. بنابراین، افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی نباید از علف بزشاخی استفاده کنند، چون می‌تواند باعث ضربان نامنظم قلب شود. علف بزشاخی حتی می‌تواند با بعضی از داروها نیز تداخل داشته باشد.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *