چاق کردن صورت | مواد غذایی مفید برای داشتن گونه های برجسته

چاقی صورت بدون بازگشت با روش های طبیعی و تغذیه

چاق کردن صورت با مواد غذایی نیز میسر می باشد؟ گونه شما نقش بسیار مهمی در چگونگی به نظر رسیدن ظاهر شما دارد. گونه های چاق جوانانه و جذاب به نظر میرسد، در حالی که گونه های  صاف به عنوان علامت پیری در نظر گرفته میشوند. بسیاری از نوزادان با گونه های چاق دوست داشتنی هستند که به آنها حس معصومیت و زیبایی می دهد. این رویای هر زنی است که  گونه های چاق مانند افراد مشهور مورد علاقه خود داشته باشد.

اما همه آنها  آنقدر خوش شانسی برای داشتن چنین گونه های شگفت انگیزی ندارند و این می تواند به دلیل اختلالات غذایی یا مسائل مرتبط با پوست باشد.

چگونه گونه های برجسته داشته باشیم

کاملا شگفت انگیز است که بسیاری از زنان در حال تلاش برای از بین بردن چربی گونه هایشان هستند. برخی از بخش ها برای چاقی اشتیاق دارند.  چه چیزی باعث میشود که برخی افراد گرایش به گونه های چاق داشته باشند؟ البته مردان دوست دارند گونه های چاق را بکشند! اما این تنها دلیل نیست، گونه های چاق تر فرصت های بیشتری برای آرایش کاملتر در اختیار قرار میدهد.

گونه چاق به معنای اضافه کردن چربی روی صورت نیست. شما می توانید آنها را با پیروی از برخی از روش های ساده طبیعی، تمرین و درمان خانگی ایجاد کنید. در این مقاله ما در مورد نحوه تشکیل گونه های چاق از طریق روش های طبیعی بحث خواهیم کرد. برای شروع، درمان های خانگی که می توانیم به طور موثر برای رسیدن به گونه های چاق استفاده کنیم، مطرح میشود:

چاق کردن صورت با گلاب و گلیسیرین

گلاب و گلیسیرین ترکیبی عالی است که شکل گیری گونه های چاق به خوبی عمل میکند. به نظر می رسد این دو ماده دارای خواص فوق العاده مرطوب کننده پوست است. هر دو آب گل رز و گلیسیرین را مخلوط کنید. آنها را در طول شب، ترجیحا قبل از خواب روی گونه های خود بمالید.  در طول شب بگذارید بماند و صبح  روز بعد آن را با آب گرم بشویید.  آنها پوست را تغذیه و آبرسانی می کنند. برای رسیدن به گونه های چاق، این روند را به طور مرتب تکرار کنید.

درمان لکه های سیاه صورت با درمان های خانگی کاملا موثر

چاق کردن صورت با عسل

عسل به عنوان یکی از موثر ترین روش های خانگی برای ایجاد گونه های چاق در نظر گرفته می شود. عسل به حفظ رطوبت در پوست کمک میکند، در نتیجه باعث می شود پوست تازه و سالم بماند. حضور آنتی اکسیدان ها نقش مهمی در جلوگیری از مشکلات پوستی و ایجاد رادیکال های آزاد دارد. از مخلوط کردن ۱ قاشق چای خوری عسل همراه با پاپایا  خمیری تهیه کنید. این خمیر را بر روی گونه های خود قرار دهید و آن را به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه نگه دارید. بع آن را با آب گرم بشویید. بهتر است این روش را صبحها انجام دهید. تکرارهای  منظم برای کسب نتایج موثر لازم است.

چاق کردن صورت با آلوئه ورا

ویژگی طبیعی منعطف کردن پوست  توسط آلوئه ورا موجب جلوگیری از صاف کردن گونه ها است  و استفاده از آن الاستیک پوست را بهبود می بخشد. فراوانی آنتی اکسیدان ها در آلوئه ورا مانع از انواع آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد می شود. همچنین تولید کلاژن را افزایش می دهد که به پوست را تازه و شاداب می کند. گونه های خود را با ژل آلوئه ورا به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه ماساژ دهید، آن را به مدت چند دقیقه دست نزنید و بعد با آب گرم شستشو دهید. برای به دست آوردن بهترین نتیجه، این روند را دو بار در روز تکرار کنید. یکی دیگر از گزینه ها این است که آب آلوئه ورا تهیه شود و حداقل یک بار در روز مصرف کنید!

چاق کردن صورت با کره

مطمئنا شما هرگز فکر نمی کنید که استفاده از کره روی گونه های شما واقعا می تواند آن را چاق تر نماید، اما بله درست است! این یکی از بهترین روش های خانگی است که می توانید دنبال کنید. از مخلوط کردن کره و شکر خمیری تهیه کنید. آنها را در زمان آزاد خود اعمال کنید. بهترین چیز در مورد این روش این است که به غیر از ساختن پوست شما نرم، آنها پوست را با لایه اضافی فلپ بیش از آن پوشش. پس از اعمال آنها بر روی صورت خود، مطمئن شوید که آنها را با آب گرم شستشو دهید.

موثرترین روش های چاق و پر شدن صورت سریع

چاق کردن صورت با شنبلیله

شنبلیله می تواند به شما در رسیدن به گونه های چاق کمک کند. این گیاه غنی از ویتامین ها و آنتی اکسیدان هاست که مانع آسیب های شدید و پوست صاف و سالم می شود. پودر غلیظ آن را با مخلوط کردن ۱ قاشق چایخوری پودر شنبلیله و آب تهیه کنید. این خمیر را بر روی گونه ها بگذارید و به آرامی ماساژ دهید. صورت خود را به مدت ۱۰-۱۵ دقیقه بگذارید بماند. هنگامی که  خمیر به طور کامل بر روی صورت خشک شد، می توانید آن را با آب گرم شستشو دهید. شما همچنین می توانید این خمیر را یک یا دو بار در روز استفاده کنید.

چاق کردن صورت با روغن زیتون

روغن زیتون یک روش اصلاح شده برای ایجاد چهره چاق است. آروغن زیتون دارای چربی های منحصر به فرد سالم هستند که در حفظ پوست سالم و جوش دار کمک می کند. این ماده به عنوان یک مرطوب کننده مناسب برای پوست خشک عمل می کند و از این رو پوست نرم تر را تضمین می کند. اطمینان حاصل کنید که حداقل یک قاشق غذاخوری از روغن زیتون خالص را روزانه مصرف کنید. آن را به آرامی بر روی گونه های خود ماساژ دهید و برای ۵-۱۰ دقیقه قبل از شستشو با آب گرم بگذارید بماند.

چاق کردن صورت با پالپ سیب

همه شما ممکن است نقل قول معروف “یک سیب یک روز دکتر را دور نگه داشته” شنیده باشید. در تمام این مدت، سیب تنها یک میوه با محتوای غنی از مواد مغذی بود، اما خیلی بیشتر از آن چیزی است که ما تا به حال فکر کرده ایم! پالپ  سیب می تواند به شما کمک کند تا گونه های چاق داشته باشید. سیب را جوش داده، آن را له کرده و پالپ را تهیه کنید. پس از صبح زود بیدار شوید. این ماسک را به آرامی روی صورت خود ماساژ دهید و ظرف چند روز مطمئنا تفاوت را احساس خواهید کرد.

چاق کردن صورت با شیر

البته شیر بدون شک بهترین رژیم غذایی برای افراد در تمام گروههای سنی است. شیر دارای محتوای غنی از ویتامین ها، مواد معدنی و پروتئین استکه قادر به برآورده کردن نیازهای غذایی روزانه ما است. مشخص شده است که شما می توانید گونه های شگفت انگیز با مصرف ۱ لیوان شیر دو بار در روز به مدت ۳ ماه داشته باشید.

چاق کردن صورت با غذاهای غنی از خرچنگ

آنها مواد غذایی هستند که در آنها مقدار کربوهیدرات قابل توجهی دارند. نان، برنج، ماکارونی و غیره همه به عنوان مواد غذایی خرچنگ محسوب می شوند. جای تعجب نیست که کربوهیدرات ها برای تامین نیاز انرژی بدن ما مهم هستند. مقدار کربوهیدرات کمتر در رژیم غذایی شما، باعث افزایش سوزاندن چربی های زیر پوست می شود. بنابراین اطمینان حاصل کنید که مقدار کافی از غذاهای غنی از خرچنگ را  مصرف میکنید.  مقادیر پایین کربوهیدرات می تواند مانع از رسیدن  شما به گونه های چاق شود.

غذاهای سالم بخورید

تو چیزی هستی که می خوری! اکثر اقلام غذای ما حاوی ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها برای بهبود بدن و همچنین داشتن گونه های سالم است. اگر شما به دنبال طبیعی شدن گونه های تان هستید، مهم است که مقدار مناسب غذاهای سالم مانند جو، پنیر، آجیل و دانه ها برای اضافه کردن چربی هایی به بدن مصرف کنید.  شما حتی می توانید این غذاها را به عنوان میان وعده های سالم مصرف کنید تا سلامت پوستتان را بهبود بخشد.

مکمل ها

همچنین می توانید مواد غذایی شگفت انگیز و جذاب را با مصرف مکمل های غذایی موجود در بازار به دست آورید. مکمل های غذایی حاوی مقدار کافی کالری است که به افزایش وزن کمک می کند. بنابراین اگر فرد وزن اضافه کند آن را به طور خودکار این اضافه وزن بر چهره او هم موثر خواهد بود. مکمل های غذایی برای آن دسته از زنانی که دچار اضافه وزن با مواد غذایی طبیعی می شوند، بهترین است.

خواص و فواید نوشیدن آب

چاق کردن صورت با نوشیدن مایعات و آب

آب آشامیدنی می تواند به عنوان یکی از ساده ترین ترفندهای مورد استفاده برای  ایجاد گونه های چاق باشد. اهمیت آب در زندگی ما فراتر از کلمات است و اثرات آن بر بدن ما زیاد است. شما باید حداقل ۸  لیوان آب در هر روز بخورید تا بدن و گونه های خود را در حالت هیدراتیک نگه دارید. به غیر از آب، می توانید مایعات را از طریق وعده های غذایی دریافت کنید. خوردن میوه ها و سبزیجات نیز راه هوشمندانه و ارزان تر برای ایجا گونه های چاق است.

شاید دوست داشته باشید: ورزش های مناسب برای چاق شدن صورت و برجسته شدن گونه ها

پست اختصاصی روزنه آنلاین؛ تهیه و تنظیم توسط تیم ترجمه


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *