چگونه بهترین پرستار را برای بیماران آلزایمری انتخاب کنیم؟

چگونه بهترین پرستار را برای بیماران آلزایمری انتخاب کنیم؟

خصوصیات بهترین پرستار برای بیماران آلزایمری

معمولا به بیماران آلزایمری توصیه می شود که همیشه و در هر مکانی یک پرستار دائمی با خود داشته باشند زیرا این بیماران دچار حواس پرتی هستند.

معمولا سالمندانی که به آلزایمر مبتلا می‌شوند، به پرستار دائمی احتیاج پیدا می‌کنند و شاید برای شما با وجود مشغله‌های فراوان کار سختی باشد که خودتان از او مراقبت کنید. بنابراین به یک پرستار نیاز دارید، تا هم به کارهایتان برسید و هم خسته نشوید. اما هنگام انتخاب پرستار بهتر است موارد زیر را در نظر بگیرید.

بهتر است پرستاری که انتخاب می‌کنید، فردی اجتماعی و با روابط عمومی بالا باشد. – پرستار باید قدرت مدیریت داشته باشد. – او باید مدیریت رفتار داشته باشد و از زیر کار فرار نکند. – توانایی مشاوره و تصمیم‌گیری از ویژگی‌های اصلی یک پرستار حرفه‌ای است. – پرستاری که در فعالیت‌های اجتماعی شرکت داشته باشد فرد مناسبی است.

ورزش و سبک زندگی سالم، اولین نشانه یک پرستار خوب است. – او باید در زمینه روان‌درمانی و فیزیوتراپی مهارت داشته باشد. – اطلاعات پزشکی و سلامتی او باید بالا باشد. – یک پرستار، که برای بیمار آلزایمری استخدام می‌شود، باید توانایی مدیریت دارویی برای بیمار داشته باشد تا تداخل دارو صورت نگیرد.

هرچه دست‌پخت پرستار بهتر باشد و از نظر تغذیه اطلاعات کافی داشته باشد، فرد بیمار کمتر دچار مشکلات تغذیه‌ای می‌شود. – خود شخصی که می‌خواهد پرستار باشد، باید از سلامت کامل برخوردار باشد و به بهداشت فردی و تغذیه خود اهمیت بدهد. – اگر شخص بیمار به وسیله خاصی مثل صندلی چرخ‌دار احتیاج دارد، پرستار باید بتواند با آن کار کند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *