چگونه سینه مرغ را با سس قارچ مزه دار کنیم؟

چگونه سینه مرغ را با سس قارچ مزه دار کنیم؟

طرز تهیه سینه مرغ بهمراه سس قارچ

گاهی اوقات سینه مرغ طعم دلخواه شما را به خود نمیگیرد بنابراین شما میتوانید با تهیه سس قارچ سینه مرغ را طعم دار میکنیم امیدوارم که از تهیه این غذا لذت ببرید.

سینه مرغ با سس قارچ، غذایی مناسب برای ناهار همه افراد یا شام افراد لاغر است. مواد لازم برای تهیه این غذا برای ۲ نفر شامل حدود ۳۵۰ گرم سینه مرغ بدون استخوان و چربی، نصف قاشق چای‌خوری فلفل، یک‌چهارم قاشق چای‌خوری نمک، ۱ قاشق غذاخوری روغن کانولا، ۱ حبه سیر رنده‌شده،

۱ فنجان قارچ خردشده، ۲ قاشق غذاخوری سرکه، یک‌چهارم فنجان آب مرغ، ۲ قاشق غذاخوری خامه و ۲ قاشق غذاخوری پیازچه خردشده می‌شود.برای آماده کردن این خوراک مرغ با سس قارچ، ابتدا فیله‌های مرغ را با نمک و فلفل طعم‌دار کنید. روغن را در تابه‌ای نچسب گرم کنید. هر طرف از سینه‌های مرغ را حدود ۱۲ تا ۱۶ دقیقه داخل تابه تفت دهید

تا کاملا برشته و مغزپخت شوند. سینه ها را داخل فویل بپیچید تا گرم بمانند. حالا، پیازچه‌ها، سیر و قارچ را به مدت ۲ دقیقه تفت دهید تا نرم شوند و طعم یکدیگر را بگیرند. سرکه را اضافه کنید و یک دقیقه دیگر به تفت دادن خود ادامه دهید. مرغ و آب مرغ را به این ترکیب بیفزایید و حدود ۲ دقیقه تفت دهید تا آب مرغ کاملا غلیظ شود.

حالا خامه را اضافه کنید و پس از ۳۰ ثانیه تفت دادن، حرارت را خاموش و غذا را سرو کنید. هر وعده از این غذا حدود ۲۷۵ کیلوکالری انرژی، ۱۵ گرم چربی، ۸۴ میلی‌گرم کلسترول، ۵ گرم کربوهیدرات، ۲۵ گرم پروتئین، ۱ گرم فیبر، ۳۷۳ میلی‌گرم سدیم و ۳۷۰ میلی‌گرم پتاسیم دارد. ضمن اینکه می‌تواند ۳۴ درصد از نیاز روزانه بدن به سلنیوم را هم تامین کند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *