چگونه مشکل ارتباطی بین همسران را حل کنیم؟

چگونه مشکل ارتباطی بین همسران را حل کنیم؟

معمولا در عصر حاضر یا همان عصر ارتباطات همسران در زمانیکه در کنار یکدیگر هستند معمولا یه به تماشای تلویزیون مشغول هستند یا با گوشی خود سرگرم هستند بنابراین در مطلب زیر راه حل هایی برای ارتباط بیستر زوجین قرار داده شده است.

همه مشکلات رابطه‌ای بین زوج‌ها، همیشه از ضعف در ارتباط برقرار کردن درست، نشات می‌گیرد. وقتی که مدام در حال چک کردن موبایل هستید، یا مدام تلویزیون تماشا می‌کنید، یا اخبار ورزشی را دنبال می‌کنید، نمی‌توانید با همسرتان درست ارتباط برقرار کنید. باید بدانید که برقراری ارتباط درست با همسر چه‌قدر اهمیت دارد.

اگر می‌خواهید لحظات مطلوبی را در کنار هم بگذرانید، موبایل‌ها را خاموش یا سایلنت کنید، کودکانتان را به اتاق خودشان بفرستید و تلفن خانه را در حالت صندوق پستی قرار دهید. اگر نمی‌توانید با صدای آرام با همسرتان صحبت کنید و همیشه خیلی بلند حرف می‌زنید، به مکان‌های عمومی مثل پارک،

کتابخانه یا رستوران بروید؛ تا اگر بیش از حد بلند صحبت کردید، ببینید که واکنش دیگران به داد کشیدن شما چه خواهد بود و از رفتار اشتباه‌تان خجالت بکشید. برای خودتان قوانینی تنظیم کنید. مثلا وقتی همسرتان در حال صحبت کردن است، حرفش را قطع نکنید.

یا مثلا گفتن جملاتی که با «تو همیشه…» و «تو هیچ‌وقت…» شروع می‌شوند را برای خودتان ممنوع کنید. از زبان بدنتان استفاده کنید تا به همسرتان نشان دهید به حرف‌هایش به‌درستی گوش می‌کنید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *