چگونه پیتزا مرغ همراه با بروکلی تهیه کنیم؟

چگونه پیتزا مرغ همراه با بروکلی تهیه کنیم؟

آموزش پخت پیتزا مرغ و بروکلی

در مطلب زیر طرز تهیه یک نوع پیتزا رژیمی بسیار خوشمزه همراه با بروکلی را برایتان قرار داده ایم این نوع پیتزا دارای کالری بسیار پایینی می باشد امیدوارم که دوست داشته باشید.

دستور آشپزی امروز به طرز تهیه پیتزایی مغذی و با کالری پایین اختصاص دارد که می‌تواند شامی مفصل یا ناهاری سبک محسوب شود. برای تهیه این پیتزا برای ۵ نفر به ۳ عدد خمیر پیتزای آماده، ۴۰۰ گرم سینه مرغ بدون استخوان و نگینی خرد شده، ۴ قاشق غذاخوری روغن زیتون فرابکر،

یک‌چهارم فنجان سیر خردشده، ۶ فنجان برکلی خردشده، ۱ عدد لیمو، نصف قاشق چای‌خوری فلفل قرمز و یک‌چهارم قاشق چای‌خوری نمک نیاز داریم. برای تهیه این پیتزا، ابتدا روغن را در تابه‌ای نچسب گرم کنید، سپس مرغ را با نمک و فلفل در آن تفت بدهید تا مرغ‌های کاملا سرخ بشوند.

آبلیمو،سیر و بروکلی‌ها را اضافه کنید و حدود ۲ تا ۳ دقیقه با سایر مواد تفت بدهید. حالا مخلوط مرغ و برکلی را روی خمیرهای پیتزا بچینید و پیتزاها را کمی در فر حرارت دهید تا نان آنها ترد شوند. هر وعده از این غذا حدود ۴۳۲ کیلوکالری انرژی، ۲۰ گرم چربی، ۴۵ میلی‌گرم کلسترول،

۴۴ گرم کربوهیدرات، ۱ گرم قند افزوده، ۱۳ گرم قند، ۲۵ گرم پروتئین، ۴ گرم فیبر، ۴۴۳ میلی‌گرم سدیم و ۳۵۰ میلی‌گرم پتاسیم دارد. ضمن اینکه می‌تواند حدود ۱۷ درصد از نیاز روزانه بدن به فولات، ۲۱ درصد به ویتامین A و ۷۵ درصد به ویتامین C را تامین کند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.