کاهش عوارض ناشی از بیماری هموروئید

کاهش عوارض ناشی از بیماری هموروئید

آیا گرمای هوا در ابتلای ما به بیماری هموروئید تاثیرخواهد گذاشت؟ التهاب و تورم ناشی از هموروئید با چه روش های درمانی برطرف می شوند؟ کمپرس سرد بهترین راه برای پیشگیری از شدت یافتن این عارضه به شمار می رود. به راهنمایی های پزشکی در این باره دقت کنید.

بعضی از کسانی که با هموروئید مواجه می‌شوند، فکر می‌کنند که تماس با سطوح سرد باعث بروز هموروئید می‌شود. با این‌حال، واقعیت نشان می‌دهد که چنین تصوری اصلا صحت ندارد. متخصصان می‌گویند در حالی که مطالعات گسترده‌ای درباره این موضوع انجام نشده است، اما هیچ شواهد علمی و محکمی وجود نداردکه نشان بدهند تماس با سطوح سرد می‌تواند باعث هموروئید می‌شود. در واقع، کمپرس سرد می‌تواند برای تسکین بعضی علائم هموروئید موثر و مفید باشد. متخصصان معتقدند که افراد مبتلا به هموروئید می‌توانند از کمپرس‌های سرد برای کاهش تورم و تسکین ناراحتی استفاده کنند و آن را به مدت کمی روی مقعد بگذارند تا نتیجه بگیرند. با این‌حال باید به نکات مهمی نیز دقت کنید.

نشستن طولانی‌مدت در توالت می‌تواند باعث بروز هموروئید شود. بنابراین از هر چیزی که حواس شما را پرت می‌کند، پرهیز کنید تا زمان نشستن‌تان در توالت از حد عادی بیشتر نشود. مثلا بعضی افراد در توالت هم با تلفن همراه کار می‌کنند یا مثلا روزنامه می‌خوانند. این افراد بهتر است این کارها را کنار بگذارند تا زمان از دست‌شان خارج نشود.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *