موفقیت در رژیم گرفتن

موفقیت در رژیم گرفتن

 

اگر می خواهید در تمامی مراحل رژیم گرفتن خود به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید پیشنهاد می کنیم با اصول و قوانین موثر در این زمینه آشنا شوید. برخی مواد غذایی ضروری برای بدن را نباید حذف کنید و برخی دیگر را نیز باید اضافه کنید همچنین از اشتباهات خوراکی پرهیز کنید چون با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد.

بعضی از متخصصان معتقدند که نیازی به رژیم گرفتن نیست و به‌جای آن بهتر است تغییرات کوچک اما مهمی در رژیم غذایی و سبک زندگی بدهید؛ مثل اضافه کردن سبزیجات، استفاده از حجم غذایی متعادل و افزایش ورزش‌های روزانه. به نظر آنان، حذف بعضی از مواد غذایی خاص برای کاهش وزن،‌ نه‌تنها لازم نیست، بلکه در بعضی موارد باعث نتیجه نگرفتن در مدت‌زمان طولانی می‌شود. در ادامه به مواد غذایی خاصی اشاره می‌کنیم که حذف‌شان از رژیم غذایی اشتباه است.

یکی از غذاهایی که از رژیم غذایی به‌خاطر کاهش وزن حذف می‌شود، ماکارونی است. اما باید بدانید که کاهش کالری به کاهش وزن کمک می‌کند، نه حذف کربوهیدرات‌ها ! بیشتر مطالعات نشان می‌دهند که وقتی افراد به یک میزان کالری دریافتی‌شان را کم می‌کنند، دیگر هیچ تفاوت قابل توجهی بین کسانی که از رژیم غذایی بدون کربوهیدرات استفاده می‌کنند با افرادی که رژیم غذایی سرشار از کربوهیدرات دارند،‌ به وجود نمی‌آید.

ضمن این‌که نباید فراموش کرد که ماکارونی یکی از غذاهای مفید و سالمی است که تاثیر مثبتی دارد، به‌خصوص اگر همراه با غذاهای پُر فیبر مثل سبزیجات و لوبیا، ماهی و روغن‌ زیتون، گوشت مرغ یا گوشت قرمز بدون چربی خورده شود. البته به یاد داشته باشید برای این‌که وعده غذایی‌تان استاندارد و کنترل‌شده باشد، ۱.۵ فنجان ماکارونی را با ۱ فنجان سبزیجات و ۱۱۳ تا ۱۷۰ گرم سینه مرغ همراه کنید.

مردان و زنانی که با موفقیت توانسته‌اند وزن خود را کاهش دهند , گفته‌اند که هیچ‌گاه فعالیت جسمی و ورزشی را ترک نکرده‌اند . این فعالیت‌های جسمی انواع مختلفی از پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری، وزنه‌برداری و فعالیت‌های هوازی را شامل می‌شوند. همچنین باعث می‌شود که فرد چاق در طول روز از خوردن غذای اضافی خودداری کند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.