نحوه استفاده از بشقاب‌های هوشمند کالری شمار

نحوه استفاده از بشقاب‌های هوشمند کالری شمار

برای بررسی میزان کالری دریافتی انواع غذاهای مصرفی می توانید از بشقاب کالری شمار کمک بگیرید این بشقاب فایده های زیادی برای افراد چاق دارد و می تواند به آن ها در کاهش وزنشان کمک زیادی بکند در ادامه با نحوه استفاده از این بشقاب آشنا خواهید شد.

بعد از چنگال‌های لرزان که به مصرف کمتر مواد غذایی کمک می‌کردند، این بار بشقاب‌های هوشمندی که کالری مصرفی را محاسبه می‌‌کنند وارد بازار شده‌اند. تولیدکنندگان آمریکایی این بشقاب معتقدند افراد چاق می‌توانند به راحتی به کمک هشدارهای این بشقاب وزن کم کنند. این بشقاب که به اینترنت متصل می‌شود

نتایج محاسبات خود در مورد میزان کالری غذا را به گوشی هوشمندتان مخابره می‌کند. نتایجی که به گفته تولیدکننده‌ آن آنتونی  اورتیز ۹۹ درصد درست است و نه تنها افراد مبتلا به چاقی و اضافه وزن بلکه کودکان، خانم‌های باردار، افراد سالم، ورزشکاران و… هم می‌توانند از آن استفاده کنند. این بشقاب در سال ۲۰۱۶با مبلغ ۲۰۰ دلار تولید و روانه بازار خواهد شد.

یک ترازوی پنهان در بدنه بشقاب به اندازه‌گیری وزن غذا پرداخته و آن را با پایگاه داده برای محاسبه میزان انرژی درون آن مقایسه می‌کند.

بشقاب هوشمند که توسط شرکت آمریکایی Fitly تولید شده، از سه دوربین دیجیتال برخوردار است که از محتوای غذا عکس می‌گیرند.

 این تصاویر توسط وای‌فای یا بلوتوث به یک دستگاه متحرک ارسال می‌شود و سپس این اطلاعات را برای مقایسه به بانک بزرگی از تصاویر به منظور تعیین مواد موجود در غذا می‌فرستد.

به گفته سازندگان، الگوریتم اختصاصی شناسایی غذا، به منظور خوانش مواد غذایی ترکیبی و همچنین یک ماده غذایی منفرد با دقت ۹۹ درصد در کمتر از یک ثانیه آموزش دیده است.

 در حال حاضر این فناوری می‌تواند مواد غذایی مانند سالادهای ترکیبی، پلو، اسپاگتی با گوشت کوفته‌ای و رولت بوقلمون را شناسایی کند.
 شرکت Fitly اکنون برای جذب سرمایه، محصول خود را در سایت منبع‌یابی کیک‌استارتر قرار داده و امیدوار است هر بشقاب را به قیمت ۱۹۹ دلار بفروشد.

در حال حاضر این فناوری می‌تواند مواد غذایی مانند سالادهای ترکیبی، پلو، اسپاگتی با گوشت کوفته‌ای و رولت بوقلمون را شناسایی کند

اگر قصد لاغری یا کاهش وزن دارید می توانید از این بشقاب برای محاسبه کالری غذای مصرفی خود کمک بگیرید.

 


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.