چگونه با اختلال نعوظ همسرمان برخورد کنیم؟

چگونه با اختلال نعوظ همسرمان برخورد کنیم؟

نحوه برخورد با مشکل نعوظ

در مطلب زیر نحوه برخورد یا چکونگی برخورد با نعوظ شریک جنسیمان را قرار داده ایم. در ابتدا باید خونسردی خورد را حفظ کنیم و بدنبال علت و راه درمان این بیماری باشیم که در مطلب زیر قرار داده شده است.

ابتلا به اختلال نعوظ (ED) می‌تواند واقعا به هر رابطه مشترکی آسیب برساند، حتی به رابطه مشترک زوج‌هایی که سال‌ها در کنار هم با خوشی زندگی کرده‌اند. ابتلا به این مشکل می‌تواند بر روی هر مردی تاثیر ویران‌گری بگذارد، اما به همان اندازه به همسرش نیز آسیب می‌رساند.

با این‌حال، هر کدام از زوج‌ها باید تلاش کنند که این مشکل به زندگی مشترک‌شان آسیبی وارد نکند. اولین کاری که باید انجام دهید، پیدا کردن علت ابتلا به اختلال نعوظ است. هرچقدر اطلاعات بیشتری درباره این مشکل داشته باشید، بیشتر می‌توانید از آسیب دیدن زندگی مشترک‌تان جلوگیری کنید.

به نظر متخصصان، پیش از هر چیز باید علت آن را پیدا کنید. درواقع، اگر بدانید که دقیقا با چه چیزی مواجه هستید، ایده‌های بهتری برای مدیریت مشکل پیدا خواهید کرد. نکته دوم این است که مساله را شخصی نکنید. بسیاری از زنان در این شرایط فکر می‌کنند که دلیل ابتلا به اختلال نعوظ، این است که همسرشان دیگر علاقه‌ای به آنان ندارد. متاسفانه چنین نگرشی باعث ایجاد اضطراب

در مردان مبتلا به اختلال نعوظ می‌شود و شرایطی را ایجاد می‌کند که این مردان همیشه نگران ناراحت کردن همسرشان شوند. متخصصان معتقدند که دلیل ابتلا به اختلال نعوظ، اصلا بی‌علاقگی نسبت به همسر نیست. درواقع، ‌این مردان فقط به‌خاطر این‌که خجالت می‌کشند یا از ناراحت کردن همسرشان می‌ترسند، تمایلی به رابطه زناشویی نشان نمی‌دهند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.