چگونه میکوز واژینال را تشخیص دهیم ؟

چگونه میکوز واژینال را تشخیص دهیم ؟

نحوه درمان بیماری میکوز واژینال

شاید نام میکوز واژینال کمی برایتان عجیب باشد این میکوز واژینال نوعی عفونت در بدن زنان است که براحتی هم قابل درمان است و هم قابل تشخیص . یکی از نشانه های اولیه آن خارش در تمامی قسمت واژن می باشد.

میکوز واژینال در بدن زنان نشانه‌ها و ویژگی‌هایی را به همراه دارد. حتی می‌تواند سرچشمه تولید نوعی عفونت قارچی ‌در بدن همسر باشد. با مراجعه به پزشک متخصص، تشخیص بیماری سریع‌‌‌‌تر ‌خواهد بود. میکوز واژینال یک بیماری وخیم و حاد نیست ولی به هر حال در زندگی روزمره موجب ناراحتی و مشکل خواهد شد.

این بیماری در زنان با نشانه‌های زیر همراه می‌شود: *ترشحات سفید و فشرده واژن که به شکل ماست است. *خارش در قسمت‌های مختلف واژن، از جمله لب‌های کوچک، لب‌های بزرگ و فرج. *التهاب و سرخ شدگی پوست در ناحیه فرج. *خارش و احساس سوزش به هنگام رابطه جنسی.

این خارش ممکن است منجر به نوعی التهاب واژن موسوم به واژینیت شود. در میان مردان میکوز ناحیه تناسلی منجر به التهاب حشفه و خارش‌های متعدد می‌شود. در صورت بروز چنین مشکلی، باید زن و شوهر هر دو با هم تحت معالجه قرار بگیرند. تشخیص میکوز واژینال: مشاوره با یک پزشک،امکان تشخیص و مداوای بیماری را فراهم می‌آورد. معمولاً برای تشخیص بیماری ، یک معاینه سرپایی در مطب کافیست. پزشک با سؤالاتی که از بیمار می‌پرسد

می‌تواند عوامل تولید میکوز را کشف و از عود کردن بیماری جلوگیری کند. اگر بیماری دوباره عود کند، پزشک نمونه برداری خواهد کرد. با این کار او می‌تواند گونه‌های میکروبی موجود را شناسایی و در نتیجه بهترین درمان را برای مریض اعمال کند. با بررسی آزمایشگاهی این نمونه ، امکان جلوگیری از دیگر عوامل ایجاد واژینیت نیز فراهم می‌شود.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *