کنترل پف دور چشم

کنترل پف دور چشم

برای کاهش پف دور چشم می توانیداز روش های درمانی مختلفی کمک بگیرید از جمله می توانید با افزایش و تقویت سرعت گردش خون در بدنتان به رفع این حالت بپردازید. با دوش گرفتن قبل از خواب و تغییر وضعیت خواب هم می توانید این حالت را در اطراف چشم خود از بین ببرید.

آلرژی معمولا باعث احتباس آب می‌شود و درنهایت به پف کردن چشم‌ها منجر می‌شود. برای از بین بردن پف زیر چشم بهتر است نکات خاصی را در استفاده از لوازم آرایش رعایت کنید. توصیه متخصصان حوزه آرایش این است که صبح‌ها بعد از بیدار شدن و شستن صورت، از کانسیلر برای زیر چشم استفاده کنید و آن را حدود یک دقیقه زیر هر چشم پخش کنید. این کار، گردش خون را تقویت می‌کند و پف‌کردگی آن را کاهش می‌دهد. در کنار این نکته مهم آرایشی،

خوابیدن در حالتی که سر کمی در وضعیت بالاتری قرار بگیرد، می‌تواند به کنترل پف‌کردگی زیر چشم کمک کند. پرهیز از خوردن نمک و ورزش کردن منظم، به دفع آب اضافی از بدن کمک می‌کند و در کاهش پف زیر چشم موثر است. مواد آلرژی‌زا مثل گرده‌ها می‌توانند روی پوست و مو باقی بمانند و باعث تشدید علائم آلرژی شوند.

دوش گرفتن قبل از خواب،‌ این عناصر محرک را از بدن پاک می‌کند و نمی‌گذارد که به رخت‌خواب انتقال پیدا کنند. اگر موهای‌تان را هر روز می‌شویید، حتما از شامپوهای ملایم استفاده کنید. در ضمن، موقع انتخاب شامپو دقت کنید که محصولات حاوی پارابن، سولفات‌ها، گلوتن و افزودنی‌های دیگر، می‌توانند بعد از مدتی باعث تحریک پوست یا خشک شدن آن شوند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *