افزایش درخشندگی پوست با کرم برنزه کننده

افزایش درخشندگی پوست با کرم برنزه کننده

آیا از مزایای استفاده از کرم برنزه کننده برای افزایش زیبایی پوست اطلاع دارید؟ خانم هایی که مسن هستند بهتر است برای افزایش درخشندگی پوستشان می توانند از این کرم ها کمک بگیرند سعی کنید به اندازه از این محصولات استفاده کنید و از مصنوعی شدن چهره تان پیشگیری کنید.

توصیه‌های مناسب و درست در زمینه زیبایی می‌توانند برای هر خانمی و در هر سن و سالی، فوق‌العاده ارزش‌مند باشند. وقتی که درباره ترفندهای آرایشی صحبت می‌کنیم، بیشتر منتظر توصیه‌هایی هستیم که به ما بگویند چه کارهایی را انجام دهیم، اما نمی‌دانیم که جلوگیری از کارهای اشتباه نیز تا چه اندازه اهمیت دارد.

استفاده از کرم برنزکننده می‌تواند به‌عنوان یکی از ترفندهای آرایشی، خصوصا برای خانم‌های مُسن‌تر، به کار گرفته شود. دلیلش این است که کرم برنزکننده می‌تواند کاری کند که پوست گرم‌تر به نظر برسد، بدون این‌که در معرض نور خورشید قرار بگیرد. با این‌حال،‌ اشتباهی که برخی از خانم‌ها انجام می‌دهند،‌استفاده بیش از حد از کرم برنزکننده و استعمال آن بر روی تمام صورت است. این کار درنهایت حالت مصنوعی به چهره آن‌ها می‌دهد، خصوصا به این دلیل که تفاوت رنگ پوست بین صورت، قسمت گردن و خط موها کاملا به چشم می‌آید و بدشکل به نظر می‌رسد. البته کرم برنزکننده می‌تواند نقش موثری در گرم کردن رنگ پوست و درخشش آن ایفا کند،

اما به شرطی که فقط کمی از آن را روی گونه‌ها، استخوان بینی، چانه و پیشانی استفاده کنید. یکی از اشتباهات دیگر خانم‌ها، خصوصا خانم‌های مُسن‌تر، این است که بیش از حد زیرسازی می‌کنند. خصوصا استفاده بیش از حد از محصولاتی که فرمولاسیون مایع دارند، می‌تواند خطوط چهره را برجسته‌تر کند. به نظر کارشناسان هنر آرایش، بهتر است که از زیرسازی فقط برای منطقه T صورت استفاده کنید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.