لب های صاف و بدون چین و چروک

لب های صاف و بدون چین و چروک

اگر می خواهید لب هایی صاف و بدون چین و چروک داشته باشید بهتر است از برخی ترفندهای آرایشی کمک بگیرید. نحوه آرایش لب‌ها می تواند رک خوردگی روی آن ها را بپوشاند می توانید با کرم های مخصوص تقویت کننده پوست این ناحیه از صورت را شاداب نگه دارید.

لب‌ها نیز مثل قسمت‌های دیگر بدن پیر می‌شوند و از این لحاظ فرقی با اجزای دیگر بدن ندارند. بسیاری از خانم‌ها متوجه این نکته شده‌اند که با افزایش سن، لب‌ها نیز نازک‌تر و ضعیف‌تر می‌شوند. این اتفاق اصلا عجیب نیست، چون با افزایش سن، تولید کلاژن در بدن ما کاهش پیدا می‌کند. در هر صورت، اگر می‌خواهید در هر سنی دارای لب‌های زیبایی باشید،به ترفندها و نکات زیر دقت کنید.

اضافه کردن رنگ به لب‌ها باعث می‌شود که لب‌ها پُرتر به نظر برسند، اما اگر رُژ لب را خارج از خط طبیعی لب به کار بگیرید و روی اطراف لب بکشید، به زیبایی چهره خودتان آسیب می‌رسانید. بسیاری از خانم‌ها فکر می‌کنند که چنین کاری باعث می‌شود که لب‌ها جلوه بهتری پیدا کنند،‌اما این کار فقط حالت شلختگی و بی‌نظمی به صورت شما می‌دهد. به نظر متخصصان، باید لب‌ها را به‌طور منظم لایه‌برداری کنید. قبل از به‌کارگیری رُژ لب نیز، از خط لب برای مشخص کردن خط طبیعی لب استفاده کنید. بدین ترتیب، موقع آرایش لب‌ها از خط طبیعی دور آن خارج نمی‌شوید.

لب‌ها سریع‌تر از اجزای دیگر بدن خشک می‌شوند،چون دارای غده سباسه (غده چربی) برای تامین رطوبت نیستند. اگر دو بار در هفته لب‌ها را لایه‌برداری کنید، پوسته‌های اضافی و سلول‌های مُرده روی لب از آن جدا می‌شوند. بعد بهتر است از بالم لب استفاده کنید تا رطوبت لازم را به آن برسانید. همیشه از محصولاتی برای لب‌ها استفاده کنید که دارای SPF مناسب باشند. اگر می‌خواهید لب‌های‌تان بدون چین‌وچروک و بدون ترک‌خوردگی باقی بماند،‌ باید همیشه آن‌ها را مرطوب نگه دارید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *