جوانسازی پوست با محصولات و ماسک های دکتر آز

جوانسازی پوست با محصولات و ماسک های دکتر آز

تاثیر ماسک های زیبایی بر جوانسازی پوست

تاثیرجوانسازی پوست و زیباسازی با ماسک های زیبایی دکتر آز. در ابتدا این سوال مطرح می گردد که از ماسک های زیبایی چه می دانید این ماسک ها بسیار عالی و برای زیباتر شدن پوست مورد استفاده قرار می گیرد در مطلب زیر اطلاعات بیشتری ارائه شده است.

لایه برداری از پوست می‌تواند یکی از گزینه‌های پیشنهادی برای جوانسازی پوست باشید امروز در مجله سلامت دو ماسک موثر و پیشنهاد شده توسط دکتر اوز را برای شما آماده کرده ایم.
ماسک صورت
مواد لازم

۱ قاشق سوپخوری عسل
۳ قاشق سوپخوری انبه هندی
۳ قاشق سوپخوری آناناس

صورتتان باید خشک و تمیز باشد. همه مواد را با هم مخلوط کرده و به آرامی روی پوست صورت و گردن بمالید. این ماسک را نباید بیشتر از ۲ بار در هفته استفاده کنید.بگذارید ماسک ۱۰ دقیقه روی پوستتان بماند.
ماسک اسکراب بدن
مواد لازم

۱ فنجان قهوه
نصف فنجان شکر
۱ فنجان روغن نارگیل

همه مواد را با هم ترکیب کنید. بدنتان را خیس کرده و بین ۷ تا ۱۰ دقیقه ماسک را روی بدنتان بمالید. می‌توانید برای جلوگیری از کثیفی این کار را در حمام انجام دهید. با آب گرم بدنتان را بشویید.

استفاده از یخ روی صورت ، مزایای زیادی دارد.تکه های یخ برای موارد مختلف در زیبایی طبیعی صورت کاربرد دارد: باعث افزایش گردش خون می شود؛ گذاشتن یخ بر روی صورت باعث افزایش جریان خون می شود و به جلوگیری از بروز علائم پیری و چروک پوست کمک می کند . ماساژ چند قطعه یخ بر روی صورت، به مدت حداقل دوبار در هفته ، باعث درخشش طبیعی پوست می شود. همچنین به از بین بردن آکنه کمک زیادی می کند.

ماساژ یخ بر روی قسمتهایی از صورت که دچار آکنه است، باعث کاهش آنها می شود.اگر به طور مداوم ، روزانه یک تا دو دقیقه یخ را بر روی جوش ها بمالید ، شاهد تاثیر بی نظیر آن در رفع آکنه ها خواهید بود . اگر در هنگام استفاده از یخ پوست تان بی حس شد، چند لحظه صبر کرده و سپس ادامه دهید .با این روش ، می توانید در عرض دو روز از شر آکنه های صورت خلاص شوید.

یخ و ماندگاری آرایش

از بین بردن آفتاب سوختگی یکی دیگر از فواید یخ است زمانی که دچار آفتاب سوختگی شدید، دو یا سه تکه یخ را در پارچه ای پنبه ای گذاشته و آن را روی نواحی آسیب دیده به مدت حدود سه دقیقه بمالید. در نتیجه این عمل روی پوست شما خارشی ایجاد می شود که نشان دهنده بهبود آفتاب سوختگی خواهد بود. استفاده از یخ ، آرایش را برای مدت طولانی تری حفظ می کند. ماساژ از طریق تکه های یخ روی پوست صورت، قبل از انجام آرایش ، آن را برای مدت طولانی تری ماندگار خواهد کرد . به کمک یخ می توان پف چشم را از بین برد. وقتی تکه های یخ را در یک پارچه پنبه ای بیاندازید و آن را زیر چشمان تان بکشید، باعث بر طرف شدن پف زیر چشم خواهد شد و ورم زیر چشم را از بین خواهد برد .یخ در ازبین بردن سندرم خشکی چشم نیز کاربرد دارد.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *