شیوه های جالب برای خلاصی از سردرد

شیوه های جالب برای خلاصی از سردرد

اگر دائما دچار سردرد می شوید بهتر است با در پیش گرفتن برخی روش های ساده این عارضه را درمان کنید، با کمی تغییر در سبک زندگی ، آرامش درمانی ،حرارت درمانی ، کمپرس سرد و گرم می توانید سردرد خود را برطرف کنید.

اگر با مشکل میگرن مواجه هستید، بهتر است از وقوع آن جلوگیری کنید، تا این که بعد از شروع سردرد دارو مصرف کنید. تغییر در سبک زندگی، استفاده از مکمل‌ها و داروها و بعضی از روش‌های درمانی می‌تواند در بهبود وضعیت سردردهای میگرنی اثر خوبی داشته باشد. با هم به مرور چند راهی می‌پردازیم که از وقوع سردرد میگرنی جلوگیری می‌کند.

باید ریبوفلاوین بخورید!

ریبوفلاوین نوعی ویتامین B است که در موادی مثل شیر، گوشت، تخم مرغ، مغزها،آرد غنی‌شده و سبزیجات سبزبرگ سرشار است. ریبوفلاوین به عنوان مکمل خوراکی هم موجود است و متخصصان معتقدند که مصرف آن در پیشگیری از سردردهای مزمن افراد میگرنی اثر به‌سزایی دارد. مصرف روزانه ۴۰۰ میلی‌گرم ریبوفلاوین، تعداد سردردهای میگرنی را کاهش می‌دهد.

کمبود منیزیم دارید؟!

بسیاری از کسانی که از سردردهای مزمن میگرنی رنج می‌برند، در یک مسئله با هم اشتراک دارند: کمبود منیزیم. متخصصان معتقدند که مصرف مکمل‌های خوراکی منیزیم می‌تواند به جذب این ماده در بدن کمک زیادی کند.

حرارت‌درمانی!

یک حمام داغ می‌تواند میگرن شما را هم بشوید! متخصصان معتقدند که حمام داغ می‌تواند میگرن را در همان مراحل اولیه متوقف کند.استفاده از کمپرس‌های سرد و گرم بر روی سر و گردن هم می‌تواند از میگرن جلوگیری کند. کمپرس سرد وضعیت عصبی را بهبود می‌بخشد و جریان خون را آهسته‌تر می‌کند. کمپرس گرم هم عضلات را شل می‌کند.

آرامش‌درمانی!

این نوع درمان برای کسانی موثر است که میگرن‌هایشان به‌خاطر استرس یا تنش رخ می‌دهد. آموزش روش‌های حفظ خونسردی در شرایط پر تنش، می‌تواند به جلوگیری از وقوع میگرن کمک کند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.