عوارض استفاده از ژل مانیکور

عوارض استفاده از ژل مانیکور

پاک کردن ژل مانیکور دردسرهای زیادی برای ناخن ها به وجود می آورد می تواند موجب از بین رفتن  رطوبت طبیعی ناخن‌ها شود سعی کنید از مرطوب‌کننده‌های مخصوص ناخن در این زمینه کمک بگیرید به راهنمایی های متخصصین پوست و مو در این زمینه دقت کنید.

اگرچه ژل مانیکور برای مدت زیادی روی ناخن‌ها باقی می‌ماند، اما پاک کردن آن می‌تواند صدمات جدی و ناخوشایندی به ناخن‌ها برساند. متخصصان معتقدند که روند پاک کردن ژل مانیکور از روی ناخن‌ها واقعا روند آسیب‌زایی است. پاک کردن ژل مانیکور، بستر ناخن‌ها را ضعیف می‌کند،چون معمولا از ابزارهای فلزی برای این کار استفاده می‌شود. علاوه بر این، اشعه‌های UV که برای ژل‌ها استفاده می‌شوند، برای سلامتی ناخن‌ها مناسب نیستند. احتمالا می‌دانید که در روند پاک کردن ژل ناخن، معمولا باید از استون هم استفاده کنید و این ماده باید حدود ۱۵ دقیقه روی ناخن‌ها باقی بماند.

متاسفانه،این کار باعث از بین رفتن رطوبت طبیعی ناخن‌ها می‌شود و آن‌ها را خشک می‌کند. از بین رفتن رطوبت ناخن‌ها می‌تواند شکنندگی ناخن‌ها را افزایش بدهد و شرایط ناخن‌ها را در مقابل آسیب‌های احتمالی بدتر کند. برای مقابله با این عادت زیان‌آور، بهتر است که به‌طور منظم از مرطوب‌کننده‌های مخصوص ناخن استفاده کنید. علاوه بر این، باید تعداد دفعات استفاده از ژل مانیکور را تا حدودی کاهش دهید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.