زیبایی پوست در هوای سرد

زیبایی پوست در هوای سرد
زیبایی پوست در هوای سرد

از عوامل تاثیرگذار بر زیبایی پوست می توانیم به آب و هوای محل زندگی مان اشاره کنیم .هوای سرد تاثیرات مفیدو فوق العاده ای بر سلامتی و شادابی پوستمان میگذارد .پیاده روی و تنفس هوای تمیز و پاکیزه فایده های های بیشماری برای جوانسازی پوست و مویمان در بر دارد .

شاداب کردن گونه‌ها

پایین آمدن دما و سرد شدن هوا، رگ‌های خونی را مبجور می‌کند تا از خودشان واکنش نشان بدهند. یکی از همین واکنش‌ها، قرمز شدن گونه‌ها است. بنابراین، شما می‌توانید در فصل‌های پاییز و زمستان، از رُژگونه استفاده نکنید! بیرون آمدن از خانه در هوای سرد، به‌طور طبیعی باعث می‌شود که گونه‌ها قرمز به نظر برسند و طراوت خاصی در صورت دیده شود.

هوای تمیزتر با بارش برف و باران

ماه‌های بهار و تابستان معمولا با سطح بالای ازن و کیفیت بد هوا همراه هستند. خوش‌بختانه، فرارسیدن زمستان به‌لطف برف و بارانی که همراه با خودش می‌آورد، ما را از مشکلات مختلف مثل آلودگی هوا و کیفیت بد هوا خلاص می‌کند. هوای تمیز و با کیفیتی که بعد از بارش باران و برف به وجود می‌آید، فرصت مناسبی را برای وقت‌گذرانی ما در طبیعت فراهم می‌کند. بنابراین، در روزهای بارانی و برفی، می‌توانید پیاده‌روی‌های طولانی را تجربه کنید، در فضای آزاد نفس عمیق بکشید و از همین طریق به جوان‌سازی پوست خودتان کمک کنید.

سلامتیسم


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.