مراقبت از پوست دست

مراقبت از پوست دست
مراقبت از پوست دست

مراقبت ار پوست دست بسیارحائز اهمیت است و با گرما و سرمای هوا مدام در حال تغییر است .برای مراقبت از پوست دستتان در برابر تغییرات آب و هوا می توانید از برخی راهکارهای درمانی موثر کمک بگیرید ،کرم دست از بهترین محصولات برای حفظ رطوبت پوست دست به شمار می رود .برخی ویژگی ها را در هنگام تهیه کرم دست باید درنظر بگیرید که در این بخش به آن ها اشاره خواهیم کرد .

زمستان می‌تواند اثرات زیان‌باری برای دست‌های ما داشته باشد و باعث خشکی شدیدشان شود. با این‌حال، هیچ کدام از ما مجبور نیستیم که خشکی پوست را تحمل کنیم، چون راه‌های مختلفی برای محافظت از دست‌ها در آب‌وهوای سرد وجود دارند.

کرم دست را هوشمندانه انتخاب کنید

کرم دست می‌تواند از پوست حساس دست در شرایط آب‌وهوایی سرد هم به‌خوبی محافظت کند، اما در صورتی که متناسب با شرایط انتخاب شده باشد. بنابراین، به‌جای استفاده از کر‌م‌های دست برپایه آب، سراغ کرم‌های برپایه چربی بروید. موقع خریدن کرم دست به وجود این عناصر دقت کنید: پارافین مایع، پارافین سفید و نرم، لانولین. این عناصر مهم می‌توانند رطوبت و آب موجود در پوست دست‌ها را حفظ کنند، چون لایه‌ای از جنس چربی روی سطح پوست به‌وجود می‌آورند و مانع از تبخیر آب موجود در پوست دست می‌شوند.کرم‌های دست باکیفیت معمولا حاوی گلیسیرین نیز هستند. گلیسیرین، توانایی زیادی در حفظ رطوبت و لطافت پوست دست‌ها دارد، چون رطوبت را در لایه‌های بیرونی پوست دست نگه می‌دارد و اجازه نمی‌دهد که این رطوبت از بین برود.

سلامتیسم


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *