چگونه سالاد ماکارونی بهمراه تن ماهی را تهیه کنید؟

چگونه سالاد ماکارونی بهمراه تن ماهی را تهیه کنید؟

طرز تهیه سالاد ماکارونی با تن ماهی

در مطلب زیر طرز تهیه یک سالاد ماکارونی بسیار خوشمزه همراه با تن ماهی را برایتان قرار داده ایم این غذا بسیار عالی و مورد علاقه کودکان بد غذا می باشد.

سالاد ماکارونی جزو غذاهای تابستانی و مورد علاقه کودکان است که اگر مواد اولیه مناسبی در تهیه آن به کار برود، می‌تواند ریزمغذی‌های فراوانی به بدن برساند. به همین دلیل هم دستور آشپزی امروز به طرز تهیه سالاد ماکارونی با تن ماهی اختصاص دارد. برای تهیه سس این سالاد به یک‌چهارم فنجان روغن زیتون فرابکر،

سالاد ماکارونی قالبی

یک‌چهارم فنجان عصاره مرغ حل شده، یک‌چهارم فنجام سرکه، ۳ قاشق غذاخوری ریحان تازه و ساطوری، ۲ قاشق غذاخوری پیازچه ساطوری، یک‌چهارم قاشق چای‌خوری نمک و یک‌چهارم قاشق چای‌خوری فلفل نیاز داریم. برای تهیه سالاد ماکارونی برای ۶ نفر هم به ۲۵۰ گرم پاستای پیچی، ۳ فنجان کاهو یا اسفناج ترد و خردشده،

۱ عدد کدوی رنده‌شده متوسط، ۲ عدد تن ماهی کوچک، نصف فنجان پنیر پارمسان، یک‌چهارم فنجان گوجه‌فرنگی خشک و مقداری فلفل نیاز داریم. طرز تهیه این سالاد هم بسیار ساده است. پاستاها را حدود ۱۵ دقیقه بجوشانید و پس از آبکش کردن، با سایر مواد مخلوط کنید. تمام ترکیبات سس را هم به‌خوبی با هم ترکیب کنید و سس را روی پاستاها بکشید.

این سالاد را سرد میل کنید. هر وعده سالاد ماکارونی با تن ماهی حاوی حدود ۲۸۵ کیلوکالری انرژی، ۱۲ گرم چربی، ۱۵ میلی‌گرم کلسترول، ۲۸ گرم کربوهیدرات، ۱۷ گرم پروتئین، ۳ گرم فیبر، ۴۰۱ میلی‌گرم سدیم و ۳۵۴ میلی‌گرم پتاسیم است. ضمن اینکه می‌تواند ۱۵ درصد از نیاز روزانه بدن به ویتامین C را هم تامین کند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *