چگونه سوپ ورمیشل با سبزیجات را سریع طبخ کنیم؟

چگونه سوپ ورمیشل با سبزیجات را سریع طبخ کنیم؟

طرز تهیه سوپ ورمیشل بهمراه سبزیجات

در مطلب زیر طرز تهیه یک سوپ بسیار خوشمزه و لذیذ را ویژه افرادیکه دچار سرما خوردگی شده اند را برایتان قرار داده ایم این غذا و سوپ بسیار لذیذ می باشد. این سوپ ورمیشل بهمراه سبزیجات میباشد.

سوپ ورمیشل و سبزیجات می‌تواند به عنوان شامی سبک برای افراد دارای اضافه‌وزن در کنار یک کف دست نان سنگک یا به‌عنوان دسری سرشار از مواد مغذی برای افراد لاغر سرو شود. مواد لازم برای تهیه این غذا شامل نصف فنجان قارچ ورقه‌شده، نصف فنجان رشته ورمیشل، ۲ قاشق غذاخوری سس سویا،

۲ عدد پباز متوسط، ۱ قاشق چایخوری پودر زنجبیل، ۵ فنجان آب سبزیجات، ۲ قاشق چایخوری روغن کنجد، ۱ قاشق غذاخوری گشنیز ساطوری و نمک به میزان لازم می‌شود. طرز تهیه سوپ ورمیشل ما هم به این صورت است که ابتدا پیازها را نگینی خرد و در حد سبک شدن در روغن کنجد تفت دهید.

سایر مواد جز رشته ورمیشل و گشنیز را به پیاز داغ بیفزایید و اجازه دهید تا مایه سوپ، جوش بیاید. بعد از جوش آمدن، رشته سوپی را اضافه کنید و حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه اجازه دهید تا رشته‌ها در کنار سایر مواد کاملا بپزند. بعد از سرو سوپ، گشنیز خام و ساطوری را روی آن بپاشید.

اگر دسترسی به آب سبزیجات پاکتی موجود در بازار ندارید، می‌توانید خودتان در منزل، هویج و گوجه‌فرنگی و ساقه‌های کرفس را در آبمیوه‌گیری بریزید و با آنها، آب سبزیجات درست کنید. سوپ قارچ و ورمیشل که حاوی روغن کنجد

و سبزیجات مختلفی است، فیبر غذایی بالایی دارد و به‌ دلیل همین خاصیت ملین بودن است که می‌تواند برای افراد مبتلا به یبوست، بسیار مفید باشد. این سوپ، ویتامین‌ها و املاح فراوانی از جمله آهن، پتاسیم، منیزیم، سدیم و فیبر هم دارد.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.