تاثیر هورمون آندروژن بر سرطان پروستات

تاثیر هورمون آندروژن بر سرطان پروستات

برای پیشگیری از شدت یافتن سرطان پروستات در مردان بهتر است از روش مهار گیرنده های هورمون آندروژن کمک بگیرید . برخی داروها به این منظور تولید شده اند که در این بخش به معرفی آن ها خواهیم پرداخت. این روش بر مقابله با شدت یافتن سرطان پروستات به شما کمک زیادی خواهد کرد.

محققان The Institute of Cancer Research در یکی از مطالعات اخیرشان به نتایج تازه‌ای درباره سرطان پروستات دست پیدا کردند. این مطالعه نشان می‌دهد که گروه جدیدی از داروها که به‌طور غیر مستقیم به سرطان حمله می‌کنند، توانایی مقابله با انواع پیشرفته سرطان پروستات را دارند که نسبت به درمان مقاومت می‌کنند و به نقاط دیگر منتقل می‌شوند. براساس گزارشی که در مجله Cancer Research منتشر شده است،

این داروها که به‌نام مهارکننده‌های Hsp۹۰ شناخته می‌شوند، نوعی مکانیسم را هدف می‌گیرند و غیرفعال می‌کنند که به سلول‌های سرطان پروستات کمک می‌کند تا از تاثیر استاندارد درمان فرار کنند. مسئولان The Institute of Cancer Research، به این داروها لقب «داروهای شبکه‌ای» داده‌اند چون شبکه‌ای از سیگنال‌ها را هدف می‌گیرند که سلول‌های سرطانی از طریق آن‌ها فرار می‌کنند. این داروها می‌توانند ضربه سختی به سرطان بزنند و تاثیر آنان برای جلوگیری از مقاومت نسبت به درمان یا غلبه کردن بر این مشکل واقعا امیدوارکننده است. سلول‌های سرطان پروستات به هورمون‌های مردانه آندروژن نیاز دارند تا خودشان را تغذیه کنند و گسترش دهند. اما نتایج نهایی این مطالعه نشان می‌دهد که مهارکننده‌های Hsp۹۰ از تولید انواع غیرطبیعی گیرنده‌های آندروژن جلوگیری می‌کنند. در واقع،‌ این داروها باعث می‌شوند که تولید AR-V۷ (رایج‌ترین نوع گیرنده آندروژن) کاهش پیدا کند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.