ماسک مفید برای مقابله با پیری پوست

ماسک مفید برای مقابله با پیری پوست

برای بالابردن کیفیت و زیبایی پوستتان می توانید با عوامل آسیب رسان به آن مقابله کنید. از ماسک های سالم و مغذی برای پوستتان استفاده کنید و مانع پیری پوست خود شوید در ادامه به برخی ترفندهای ضدپیری پوست اشاره می کنیم.

همه زنان جهان، یک هدف مشترک دارند: احساس جوانی کنند و جوان‌تر از سن تقویمی به نظر برسند. نکته جالب دیگر این است که سرتاسر جهان، پُر است از رازهای مختلف مقابله با پیری. درواقع، هر فرهنگی دارای ترفندهای خاص خود و روش‌های درمانی خانگی و سنتی مخصوص به خودش است. در ادامه با بهترین رازهای ضدپیری در سطح جهان آشنا می‌شویمکه از نسلی به نسلی دیگر منتقل شده‌اند. اولین کشوری که دارای فرهنگ خاصی در این زمینه است، چین نام دارد. همه ما شنیده‌ایم که نوشیدن چای سفید و چای سبز دارای فواید ضدپیری مختلفی است، چون این نوشیدنی‌ها سرشار هستند از آنتی‌اکسیدان‌ها. اما چای مورد نظر فرهنگ چین فقط برای نوشیدن نیست. قرن‌ها استکه چینی‌ها استفاده از چای سبز و سفید را ادامه داد‌ه‌اند تا کیفیت پوست خودشان را افزایش دهند. کافی است پودر چای سبز را با پودر چای سفید ترکیب کنید تا نوعی خمیر بسازید که به‌عنوان نوعی ماسک مرطوب‌کننده عمل می‌کند. استفاده از این خمیر برای پوست صورت، به مقابله با چین‌وچروک‌ها کمک می‌کندو سطح آنتی‌اکسیدان‌های موجود در بدن را برای مقابله با آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد افزایش می‌دهد. رفع تیرگی زیر چشم با چای سبز و خیار کشور دوم، لهستان است که از فرهنگ خاصی در زمینه مقابله با پیری پوست برخوردار است. موهای ما به‌طور طبیعی همراه با افزایش سن، نازک‌تر می‌شوند و بیشتر در معرض شکستگی قرار می‌گیرند.

اما در کشور لهستان، ترفند ضدپیری خاصی برای تقویت موها وجود دارد. آنان از نوعی ماسک مو استفاده می‌کنند که از ترکیب زرده تخم‌مرغ و چند قطره روغن زیتون و آب لیموی تازه به دست می‌آید. کافی است تا این ماسک را برای حدود ۱۵ دقیقه روی موها بگذارید و بعد آن را از روی سر بشویید. زرده تخم‌مرغ، سرشار از چندین نوع ویتامین و ماده مغذی مهم است که موها را نرم می‌کنند و مانع از شکستگی موها می‌شوند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *