مصرف روزانه قهوه را از یاد نبرید

مصرف روزانه قهوه را از یاد نبرید

از مزایای مصرف روزانه قهوه برای سلامتی بانوان چه میدانید؟ این نوشیدنی می تواند در کنترل و پیشگیری از سرطان آندومتر به آن ها کمک کند ، با مصرف روزانه قهوه خواهید توانست از انواع سرطان های مزمن زنانه در امان بمانید، سعی کنید به قهوه افزودنی های جانبی اضافه نکنید و خاصیت آن  را کاهش ندهید.

محققان دانشگاه هاروارد بر این باورند که مصرف روزانه و منظم قهوه (تا ۴ فنجان) می‌تواند شانس ابتلا به سرطان آندومتر (سرطان مخاط رحم) را تا ۲۵ درصد کاهش بدهد. تحقیقات اخیر ثابت کرده‌اند که مصرف قهوه می‌تواند نقش به سزایی در کاهش ابتلا به آلزایمر، پارکینسون و دیابت نوع ۲ داشته باشد.

این در حالی است که محققان به تازگی دریافته‌اند خانم‌هایی که عادت به مصرف روزانه قهوه دارند، کمتر به بیماری‌هایی مانند نقرس، افسردگی، حمله قلبی، سرطان آندومتر و انواع خاصی از سرطان پستان مبتلا خواهند شد. براساس اعلام موسسه بین‌المللی سرطان، ابتلا به ۴۶ هزار و ۴۷۰ مورد جدید از سرطان آندومتر در سال در آمریکا ثبت می‌شود که از این میان، سالانه ۸ هزار و ۱۲۰ نفر هم جان خود را دست می‌دهند. ورزش و حفظ تناسب اندام در کنار مصرف حجم مناسبی از قهوه، در پیشگیری از ابتلا به سرطان آندومتر، بسیار موثر خواهد بود. البته حواستان باشد که افزودن شکر و خامه به قهوه، اثر مثبت آن را از بین خواهد برد


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *