پیام دکتر علی داودیان به زوار امامزاده صالح

پیام دکتر علی داودیان به زوار امامزاده صالح

به تازگی مدیرعامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران ازارائه خدمات پزشکی در ماه مبارک رمضان در صحن مبارک امامزاده صالح (ع)خبر داد همچنین اعلام کرد در شهادت حضرت علی (ع) تمامی خدمات این مرکز به صورت رایگان خواهند بود.

دکتر علی داودیان، مدیرعامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران با اعلام خبر اجرایی شدن طرح «نسخه‌های شفابخش رمضان» در روزهای ۱۵ تا ۲۱ ماه رمضان گفت که شهروندان ساکن در تهران می‌توانند از ساعت ۱۸ تا ۲۲ این ۷ شب در صحن مبارک امامزاده صالح (ع)، خدمات تخصصی و فوق تخصصی پزشکی بنیاد بیماری‌های نادر ایران را بدون محدودیت سنی،ملیتی و جنسیتی، به صورت رایگان دریافت کنند. وی تاکید کرد که با هماهنگی‌های به عمل آمده با تولیت آستان مقدس امامزاده صالح (ع)، روزه‌داران در روزهای منتهی به شب‌های پربرکت قدر، از روز پانزدهم رمضان مصادف با تولد حضرت امام حسن مجتبی (ع) تا روز بیست‌ویکم مصادف با شهادت امیرالمومنین (ع)، می‌توانند خدمات پزشکی مختلفی مانند ارتوپدی، مغز و اعصاب، زنان، روان‌پزشکی، داخلی، عفونی، ژنتیک و …را به صورت کاملا رایگان دریافت کنند.

روابط عمومی بنیاد بیماری‌های نادر ایران به نقل از داوودیان، از روزه‌دارانی که تحت پوشش بیمه‌های درمانی هستند درخواست کردن است تا پیش از خروج از منزل، دفترچه‌های بیمه خود را به همراه داشته باشند تا در صورت نیاز به دارو یا خدمات تصویربرداری پزشکی بتوانند از آن استفاده کنند. شهروندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۵۹۱۸۵۹ تماس بگیرند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *