افزایش سلامتی با اصلاح صورت

افزایش سلامتی با اصلاح صورت

از مزایای اصلاح صورت برای مردان چه میدانید؟ تراشیدن ریش و سبیل تاثیرات مثبت فراوانی بر نظافت پوست و مقابله با آلودگی های سطحی پوست مردان میگذارد. برخی مردان از تراشیدن فراری هستند و غالبا دچار التهاب و مشکلات پوستی پس از اصلاح صورت می شوند.

امروزه به قدری مدل‌های مو به ویژه برای مردان زیاد شده است که باعث افزایش تولید انواع ژل، کرم، اسپری و واکس شده است. ژل‌ها از آنجایی که حلال در آب هستند، باید پس از خشک کردن مو استفاده شوند. ژل‌ها معمولا حاوی پلیمرهایی هستند که باعث نگه داشتن مو می‌شوند، هرچه پلیمر ژل بیشتر باشد، حالت خشک‌تر و سفت‌تری به مو می‌دهد. واکس‌ها را می‌توان زمانی که مو خیس است استفاده کرد اما سریعا باید به مو حالت داد. کرم‌ها هم که از روغن ساخته شده‌اند و برای موهای خشک بهتر هستند. بحث تراشیدن موی صورت، بزرگترین مشکل برای برخی از مردان است.

بعضی از مردان، پس از تراشیدن ریش و سبیل خود به وسیله تیغ، دچار التهاب پوست و سوزش می‌شوند. بهترین توصیه به این افراد این است که پس از اصلاح، صورتشان را برای مدتی با آب ولرم بشویند. می‌توانید کرم‌ها و لوسیون‌های بعد از اصلاح را نیز امتحان کنید. این لوسیون‌ها منافذ پوست را می‌بندند و از ورود آلودگی و بروز جوش جلوگیری می‌کنند.

سعی کنید از لوسیونی استفاده کنید که حاوی الکل نباشد زیرا الکل بیشتر پوست را ملتهب و حساس می‌کند. برخی از مردان به قدری با اصلاح صورت و عوارض آن مشکل دارند که ترجیح می‌دهند از لیزر استفاده کنند. لیزر، درواقع انرژی حاصل از نور است که با ایجاد حرارت نقطه‌ای، به فولیکول مو آسیب می‌رساند. تنها اثر جانبی لیزر این است که دیگر نمی‌توانند مدل‌های مختلف ریش و سبیل را امتحان کنند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *