بهترین باشگاه اسپینینگ در مشهد

بهترین باشگاه اسپینینگ در مشهد

باشگاه اسپینینگ

اسپینینگ یکی از ورزش های جدید و پرطرفدار در بین خانم ها است. اگر می خواهید با ورزش مقدار زیادی کالری بسوزانید و چربی های اضافه بدن خود را آب کنید، به شما پیشنهاد می کنیم در کلاس های ورزشی اسپینینگ شرکت کنید. در ادامه یکی از بهترین باشگاه های مشهد که دارای سالن اختصاصی اسپینینگ است را معرفی میکنیم تا بتوانید بهترین سالن ورزشی و بهترین مربی اسپینینگ را در مشهد پیدا کنید.

 

اسپینینگ، دوچرخه هایی هستند که با توجه به نیاز این ورزش طراحی شده اند تا بتوانید در زمان استاندارد بیشترین کالری را بسوزانید. کلاس های اسپینینگ بصورت گروهی برگزار می شود و دارای شور و نشاط بسیار زیاد است. در این کلاسها بصورت سبک، نیمه سنگین و سنگین رکاب می زنید و حرکات دست و… نیز با توجه به برنامه های مربی مربوطه، طراحی می شوند.

 

این ورزش بیشتر مخصوص کسانی است که می خواهند لاغر شوند. البته این نکته را فراموش نکنید، ورزش تنها کارساز نیست، رژیم غذایی و خواب کافی نیز اهمیت بسیار زیادی دارند و مکمل یکدیگرند.

 

همچنین لازم به ذکر است باشگاه پرداد، دارای بالاترین امکانات VIP برای بانوان در مشهد است. با دوچرخه های جدید و آپشن های فوق العاده بهترین محیط را برای ورزش خانم های محترم در سنین مختلف را فراهم آورده است.

 

اگر به دنبال اندامی زیبا هستید پیشنهاد می کنیم حتما در کلاس های اسپینینگ باشگاه ورزشی پرداد شرکت کنید.

 

عکس از دوچرخه های جدید پرداد:

 

باشگاه و کلاس های ورزش اسپینینگ در مشهد

 

 

حتما برای بازدید و ثبت نام به مجموعه ورزشی پرداد مراجعه کنید.

 

آدرس: مشهد – بلوار وکیل آباد – بین وکیل آباد ۵ و ۷ – مجموعه ورزشی پرداد (این باشگاه فقط ویژه بانوان است)

ساعت کار: ۷ و نیم صبح تا ۱۰ شب

تلفن: ۳۶۱۴۶۵۶۶ – ۳۶۰۱۲۵۶۸

آدرس سایت: www.PardadGym.ir


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.