بهترین منفعت های سیب چوب کدامند

بهترین منفعت های سیب چوب کدامند

سم زدایی بدن با سیب  چوب

 

به اندازه ۵۰ میلی گرم آب سیب چوب مخلوط با آب گرم و قند برای تصفیه خون و  از بین بردن  بدن سموم توصیه می شود . این باعث کاهش فشار روی کبد و کلیه ها می شود


سیب  چوب موثر برای درد گوش

 

ریشه درخت  این میوه برای درمان گوش درد توصیه می شود


جلوگیری از بیماری اسکوربورت با سیب  چوب

 

کمبود ویتامین C (اسید اسکوربیک) موجب پیدایش یک وضعیت بالقوه تهدید کننده زندگی است. از آنجایی که این میوه غنی از ویتامین C است، می تواند از ایجاد اسکوربورت جلوگیری کند.این میوه سرشار از  ویتامین C  است که تقویت سیستم ایمنی بدن را افزایش می دهد، در نتیجه  کسانی که عفونت های میکروبی و ویروسی  دارند توصیه می شود.

 

رفع مشکلات تنفسی با سیب  چوب

 

برگ های درخت این میوه برای پیشگیری از سرما خوردگی و مشکلات تنفسی موثر است همچنین در درمان گلودرد و درمان سرفه کمک می کنند. برگ ها ی آن هم خلط اور است.

 

 انرژی با سیب  چوب

 

صد گرم از این میوه  ۱۴۰ کالری می شود و مواد مغذی باعث افزایش سرعت متابولیسم می شود. دارا بودن پروتئین بالا نیز بدان معنی است که  ماهیچه ها می توانند سریعتر  رشد کنند و انرژی بیشتری به بار آورند.

 

سلامت کلیه با سیب  چوب

 

مصرف منظم این میوه برای افراد مبتلا به اختلالات کلیوی توصیه می شود. با توجه به قدرت سم زدایی این میوه، کلیه می تواند از بسیاری بیماری ها محافظت شود.

 


 سلامت کبد با سیب  چوب

 

این میوه سرشار از بتا کاروتن،  است که مشکلات کبدی را درمان می کنند. این میوه حاوی تیامین و ریبوفلاوین هستند که هر دو به عنوان تقویت کننده های  کبد شناخته شده اند.


درمان  گزش مار با سیب  چوب

 

در درمان های آیورودا، تمام قسمت های  این میوه برای درمان گزش مار استفاده می شود

این هم از فایده های بسیار خوب میوه سیب چوب امیدوارم خوشتان بیاید و برایتان موثر واقع شود.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *