تفاوت رویاهای مردان با زنان

تفاوت رویاهای مردان با زنان

رویاهای زنان و مردان با هم متفاوت هستند و فرق دارند می خواهیم به بررسی تفاوت های عمده بین خواب دیدن زنان و مردان بپردازیم. مشکلات روزمره و روابط اجتماعی بین زنان و مردان در این زمینه نقش مهمی ایفا خواهند کرد. نزاع های روزانه و دلمشغولی های مختلف در رویا دیدن مردان و زنان تاثیرگذار هستند.

محققان می‌گویند که رویاهای مردان و زنان با هم متفاوت است و یکی از مطالعات سال ۲۰۱۴ نتایج تازه‌ای درباره این تفاوت نشان می‌دهد. بر اساس گزارش محققان، این احتمال بیشتر است که رویاهای مردان با مضمون‌های جنگ و بلایای طبیعی همراه باشد، در حالی که رویاهای زنان، دو برابر بیشتر از مردان، ممکن است که درباره درگیری‌های شخصی و اختلافات بین فردی باشد. این تفاوت می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد،‌ مثل بیوشیمی متفاوت مردان و زنان، یا انتظارات اجتماعی متفاوت از زنان و مردان.

یکی از متخصصان می‌گوید: «ما خانم‌ها بیشتر تمایل داریم که بدترین انتقادات را به خودمان وارد کنیم،و به همین دلیل وقتی که به خودمان سخت می‌گیریم و خودمان را سرزنش می‌کنیم، یا تعاملات ناموفق‌مان را با فردی به‌طور مداوم مرور می‌کنیم، این وضعیت در رویاهایی که می‌بینیم به‌صورت جروبحث با یک شخصیت رویایی بروز پیدا می‌کند، یا حتی در شکل درگیری‌های فیزیکی و آزارهای جسمی».


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *