زیاده روی در تماشای طولانی مدت تلویزیون ممنوع

زیاده روی در تماشای طولانی مدت تلویزیون ممنوعبهتر است مردان در تماشای تلویزیون زیاده روی نکنند. این کار موجب کاهش توانایی باروری در آن ها خواهد شد. زیاده روی در تماشای تلویزیون عوارض جبران ناپذیری بر نیروی جنسی آن ها خواهد گذاشت سعی کنید فعالیت های ورزشی را مانند تماشای تلویزیون از یاد نبرید.

اکنون چندین دهه است که میزان قدرت باروری مردان افت پیدا کرده است و تاکنون هیچکس نتوانسته است دلیل قانع کننده‌ای برای این موضوع بیابد. اما براساس آخرین مطالعه‌ای که در دانشگاه هاروارد صورت گرفته است، عادات غلط تماشای تلوزیون می‌توانند عامل بروز چنین مشکلاتی باشند. در این تحقیق که به بررسی رابطه بین تماشای تلویزیون، فعالیت فیزیکی و کیفیت و کمیت اسپرم‌ها پرداخته است، محققان پس از انتخاب ۱۸۹ مرد ۱۸ تا ۲۲ ساله،به کمک پرسشنامه‌هایی، اطلاعاتی درباره میزان فعالیت فیزیکی و تعداد ساعات تماشای تلویزیون را طی ۳ ماه اخیر جمع‌آوری کردند.

سپس اسپرم هریک از آن‌ها از نظر کیفیت، کمیت و دیگر مشخصه‌های سلامتی مورد ارزیابی قرار گرفت. نتایج مشخص کرد که تعداد اسپرم‌های مردان سالمی که بیش از ۲۰ ساعت در هفته به تماشای تلویزیون می‌پردازند، نصف تعداد اسپرم‌های کسانی استکه مقدار کمی تلویزیون تماشا می‌کنند. از سوی دیگر، تعداد اسپرم‌های مردانی که در این تحقیق، ۱۵ ساعت از وقت خود را در هفته به انجام فعالیت‌های ورزشی اختصاص داده بودند، ۷۳ درصد بیشتر از کسانی بود که عادت به جلوی تلویزیون نشستن و چیپس خوردن داشتند. نوع ورزش یا فعالیت فیزیکی که انجام می‌دهید اصلا مهم نیست. هر دو نوع تمرینات استقامتی و نرمش‌های ملایم، در افزایش قدرت باروری مؤثر هستند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *