طراحی خلاقانه خانه بسیار کوچک در استونی + تصاویر

خانه بسیار کوچک به نام Koda طراحی شده توسط تیمی خلاق و خوش ذوق

در این بخش شما را با دیزاین یک خانه کوچک و جمع و جور آشنا می کنیم. طراحی خلاقانه خانه که یک خانه بسیار کوچک Koda ، کاری از شرکت Kodasema واقع در استونی است که آن را به طرزی خلاقانه طراحی و اجرا نموده است.

این خانه در اصل یک باکس سیمانی بزرگ و زیباست که یک وجه آن کاملا از شیشه ساخته شده است. این طراحی به هیچ وجه سبب کاهش ارزش این خانه نشده است؛ جذابیت آن، بیشتر حاصل طراحی ساده آن است. این خانه سیمانی که ساخت آن فقط هفت ساعت زمان برد، طراحی مینیمالیستی دارد و مساحت آن ۳۲۶ فوت مربع است؛ شامل یک حمام کامل، اتاق رخت شوی خانه، و فضای اتاق خواب زیر شیروانی. طوری طراحی شده که نسبت به خانه های معمولی، از لحاظ انرژی مقرون به صرفه تر بوده و کمتر به شبکه های شهری متکی می باشد.

در این راستا، خانه Koda به پانل های خورشیدی و شیشه صاف و لعاب کاری شده مجهز شده است. شرکت Kodasema اخیرا اعلام نمود که مواردی را برای ساخت فضاهای اداری و کوچک با استفاده از این متدهای ساخت و ساز مورد بررسی قرار خواهد داد که هرچند ممکن است شما هرگز در یکی از آنها زندگی نکنید، اما امکان دارد در آینده ای نزدیک تعدادی از آنها را اطراف خود مشاهده نمایید. قیمت این خانه ها از ۱۱۱.۰۰۰ دلار شروع می شود.

طراحی خلاقانه خانه در سبک ها کوچک و ساده ولی زیبا
طراحی خلاقانه خانه بسیار کوچک در استونی

طراحی خلاقانه خانه بسیار کوچک در استونی

طراحی خلاقانه خانه بسیار کوچک در استونی


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *