طرز تهیه بادمجان سوخاری با استفاده از پنیر پارمزان

طرز تهیه بادمجان سوخاری با استفاده از پنیر پارمزان

طرز تهیه بادمجان سوخاری

خود بادمجان بتنهایی طعم بسیار لذیذی دارد و همه افراد طعم بسیار عالی بادمجان را در هر غذایی دوست دارند طرز تهیه بادمجان سوخاری یکی از این غذاهاییست که طرفداران بسیار زیادی دارد و شما میتوانید از این بادمجان ها برای یک پیش غذای عالی استفاده کنید.

مواد لازم

بادمجان ۱ عدد متوسط
آرد ساده ۱/۲ فنجان
تخم مرغ کمی هم زده ۳ عدد
پودر سوخاری ۱ و نیم فنجان
پنیر پارمزان رنده شده ۱/۲ فنجان
سس مارینارا برای سرو
نمک و فلفل به میزان دلخواه

 

طرز تهیه بادمجان سوخاری با استفاده از پنیر پارمزان

بادمجان سوخاری با طعم فوق العاده لذیذی که دارد انتخابی عالی برای پیش غذا یا میان وعده است. این بادمجان های سوخاری در فر تهیه می شوند و به همین دلیل بدون روغن و کاملا بی ضرر هستند. ترکیب بادمجان سوخاری و سس مارینارای ایتالیایی ترکیبی محشر است که مطمئنا عاشقش خواهید شد.

طرز تهیه: فر را روی ۲۲۰ درجه سانتیگراد قرار دهید. یک سینی فر مناسب آماده کنید و کف آن توری فلزی قرار دهید.

بادمجان ها را پوست بگیرید و به صورت حلقه های باریک برش بزنید. با استفاده از یک چاقوی تیز یا نوک ماسوره یک دایره وسط بادمجان ها ببرید و آنرا خارج کنید تا بادمجان ها حلقه ای شوند.

آرد، نمک و فلفل را در کاسه بریزید و با هم ترکیب کنید. تخم مرغ ها را در کاسه دیگری با هم مخلوط کنید. پودر سوخاری و پنیر پارمزان را نیز در کاسه دیگری با هم ترکیب کنید. بادمجان های حلقه ای را یکی یکی داخل ترکیب آردی بزنید.سپس داخل مایه تخم مرغی و بعد داخل پودر سوخاری بزنید و داخل سینی فر، روی توری فلزی بچینید. به همین ترتیب تمام حلقه های بادمجان را آماده کنید و روی توری قرار دهید.

سینی فر را به مدت ۲۰ دقیقه داخل فری که از قبل گرم شده قرار دهید تا بادمجان ها کاملا برشته و ترد شوند. این بادمجان های سوخاری خوشمزه را بصورت گرم و با سس مارینارا یا هر سس دلخواه دیگر نوش جان کنید.

نکته: سس مارینارا نوعی سس گوجه ایتالیایی است که در انواع پاستا، ماکارونی و فست فود کاربرد دارد. طرز تهیه سس مارینارا بسیار آسان است و براحتی می توانید آن را در منزل تهیه کنید.

برای: ۴ نفر
حاضر است در : ۳۰ دقیقه
وعده: پیش غذا, میان وعده
دسته بندی دستور آشپزی : پیش غذا و فینگر فود, غذاهای گیاهی و گیاه خواری
مواد لازم : آرد, آرد سوخاری, بادمجان, پنیر پارمزان, تخم مرغ, سس مارینارا


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.