چگونه یک اسپاگتی جنوایی اصل درست کنیم؟

چگونه یک اسپاگتی جنوایی اصل درست کنیم؟

طرز تهیه اسپاگتی جنوایی

در مطلب زیر طرز تهیه یک اسپاگتی بسیار خوشمزه بنام اسپاگتی جنوایی را قرار داده ایم. این اسپاگتی متعلق به مهد اسپاگتی در جهان یعنی ایتالیا می باشد که در زیر قرار داده ایم.

برای تهیه این اسپاگتی که برای حدود ۵ نفر کافی می‌شود و به هر نفر هم نزدیک به یک و دوسوم فنجان اسپاگتی می‌رسد، به ۲ فنجان اسفناج ترد و تازه،

۸ فنجان اسپاگتی قهوه‌ای، ۱ فنجان سیب‌زمینی خردشده، ۴۵۰ گرم لوبیا سبز خردشده، نصف فنجان سس پستوی آماده، ۱ قاشق چای‌خوری فلفل و نصف قاشق چای‌خوری نمک نیاز داریم. طرز تهیه آن هم به این صورت است که باید اسپاگتی را بپزید و سبزیجات خردشده را در حد کمی نرم شدن، بخارپز کنید.

سس پستو را به‌همراه نمک و فلفل به آرامی هم بزنید. حالا سبزیجات بخارپز را با اسپاگتی آبکش‌شده مخلوط و سس را روی آن بکشید. غذا آماده سرو است. هر وعده از این اسپاگتی حدود ۳۳۳ کیلوکالری انرژی، ۱۲ گرم چربی، ۸ میلی‌گرم کلسترول، ۴۷ گرم کروبوهیدرات،

۱۴ گرم پروتئین، ۱۰ گرم فیبر، ۴۳۸ میلی‌گرم سدیم و ۴۵۵ میلی‌گرم پتاسیم دارد. ضمن اینکه می‌تواند ۳۷ در صد از نیاز روزانه بدن به ویتامین A و۲۷ درصد به منیزیم، ۲۵ درصد به کلسیم، ۲۲ درصد به ویتامین C و ۲۱ درصد به آهن و ۲۰ درصد به فولات را تامین کند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *