معرفی یک سایت برای بررسی و آنالیز وضعیت سئو

معرفی یک سایت برای بررسی و آنالیز وضعیت سئو

یکی از بهترین سایت ها برای بررسی و آنالیز وضعیت سئو

اگر به دنبال یک سایت فوق العاده خوب برای بررسی و آنالیز وضعیت سئو سایت ها هستید، ما به شما seoptimer.com را پیشنهاد می کنیم. این سایت بصورت کامل حتی با جزئیات، سایت شما را آنالیز می کند و گزارش کامل و شفاف از وضعیت سئو وبسایت مورد نظرتان ارائه می دهد.

این ابزار آنلاین برای تست سئو، کاملا رایگان است. البته ممکن است در آینده مانند بسیاری از سئو چکر ها بعدا پولی شود.

مشخصه های حائز اهمیت برای بررسی و آنالیز وضعیت سئو سایت:

Results یا نتایج، SEO یا همان سئو، Performance یا همان عملکرد سایت، UI/Mobile از نظر کاربر پسند بودن طراحی وبسایت است، Social یعنی تعداد لینکهای سایت شما و Share شدن مطالبتان در شبکه های اجتماعی مختلف، Security یا همان مسائل امنیتی، Technology یعنی تکنولوژی هایی که در طراحی و برنامه نویسی وبسایت شما بکار برده شده است و در آخر Recommendations که یکسری توصیه هایی است برای بهتر شدن سایتتان.

برای هر یک از گزینه های که ذکر شد، یک امتیاز داده می شود. امتیاز بندی ها شامل A, B, C, D, E, F می باشد که A بالاترین امتیاز و F پایین ترین امتیازی است که به هر یک از مولفه ها داده می شود.

در یکی از بخش ها، HTML Header را مشاهده می کنید که سئو سایت شما را از نظر عنوان، توضیحات بررسی میکند. اگر علامت تیک سبز کنار آن زده شده است یعنی درست است.

Body Content  شامل تعداد تگ های H1 , H2, H3, H4, H5, H6 است.

Keyword Consistency همان سازگاری کلید واژه (چگالی کلمات کلیدی) است.

links شامل تعداد لینک ها و امتیاز دامین آتوریتی می باشد و نشان داده شده که تاثیر پذیرترین صفحات از نظر بک لینک کدام صفحات هستند.

Other files شامل فایل Robots.txt و نقشه سایت یا همان Site Map می شود که از نظر سلامت، نشان می دهد.

همچنین زبان برنامه نویسی و سیستم مدیریت محتوا را نشان می دهد. اگر بخشی را توضیح ندادیم، یا مختصر توضیحات خدمتتان ارائه کردیم، به خاطر ساده و مشخص بودن آن مباحث بود.

با کمی دقت، از تمامی این بررسی و آنالیز وضعیت سئو می توانید اطلاعات خوبی را در یابید و به بهتر شدن وضعیت سئو سایتتان کمک کنید.

لینک سایت برای بررسی و آنالیز وضعیت سئو:

seoptimer.com

نویسنده این مطلب: بهزاد زیبایی


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *