آیا درست کردن حلوا با مایکروویو امکان پذیر است؟

آیا درست کردن حلوا با مایکروویو امکان پذیر است؟

درست کردن حلوا با مایکروویو

مطلب زیر اختصاص دارد به درست کردن حلوا با مایکروویو این عنوان مطلبیست مه در زیر درباره آن صحبت شده است و این مساله امکان پذیر است یاخیر؟ جواب سوال شما بله میباشد و اگر زمان کافی برای پخت حلوا را ندارید میتوانید در مایکروویو این کار را انجام دهید و تنها زمانی که برای تهیه حلوا این حلوا نیاز است فقط و فقط ۴ دقیقه می باشد . بنابراین در مطلب زیر طرز تهیه حلوا در مایکروویو را برایتان قرار داده ایم .همچنین نکات یا بعبارتی فوت و فن های کوزه گری بسیاری برای تهیه این حلوا برایتان ارائه داده ایم که همه این نکات در زیر قرار داده شده است امیدوارم که از تهیه این حلوا لذت کافی را ببرید.

مواد لازم  برای درست کردن حلوا با مایکروویو :
شکر : ۱ استکان
آرد : ۲ استکان
روغن مایع : ۱ استکان
آب : یک سوم استکان
گلاب : دو سوم استکان
زعفران و هل : به مقدار لازم

 

درست کردن حلوا با مایکروویو :
ابتدا آب، شکر، گلاب و زعفران را با هم مخلوط می کنیم داخل مایکروفر، قدرت صد در صد یک دقیقه و نیم.( نباید بجوشه و غلیظ بشه، فقط شکر حل بشه. اگه کمی شکر مونده بود. با قاشق هم بزنید حل می شه)
آرد و روغن مایع را مخلوط می کنیم و در مایکروفر قدرت صد در صد، ۴ دقیقه زمان بعد یکبار به هم می زنیم. دوباره داخل مایکروفر با همان قدرت و ۲ دقیقه زمان. از مایکروفر خارج کرده هل کوبیده را اضافه می کنیم. مخلوط می کنیم، شربت را که خنک شده اضافه می کنیم و به هم می زنیم.

نکته :
اگر مقدار مواد اضافه بشه زمان هم تغییر می کنه.
رنگ حلوا بستگی به سلیقه شما داره. اگر از آرد سفید کیک استفاده کنید با همین زمان ها حلوای روشن و اگر از آرد سنگک استفاده کنید با همین زمان ها حلوای تیره تری دارید.))


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *