دریافت و ارتقا نسخه دسکتاپ تلگرام برای ویندوز

دانلود رایگان دسکتاپ تلگرام برای ویندوز

دانلود رایگان نرم افزار دسکتاپ تلگرام برای نصب در ویندوز کامپیوتر و لپتاپ

در این بخش کمی در مورد دسکتاپ تلگرام آشنا می شوید و همچنین می توانید نرم افزار دسکتاپ تلگرام را دانلود کرده و بر روی کامپیوتر، لپ تاپ و … نصب کنید. نسخه دسکتاپ تلگرام برای ویندوز یا مَک او اس شما به نسخه جدید ارتقاء پیدا کرد. این ارتقاء با ظاهری جدید و بسیار زیبا، به همراه پشتیبانی از پوسته‌های سفارشی همراه است!

کمی در مورد تلگرام بدانید:
–  اپلیکیشن دسکتاپ بومی و مستقل تلگرام برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و روی دستگاه‌های ویدوز، مک و لینوکس قابل استفاده است.
– نسخه دسکتاپ تلگرام برای کار کردن نیازی به تلفن همراه ندارد.
– این نسخه، پیام‌های موجود روی تلگرام تلفن همراه شما را با نسخه دسکتاپ با استفاده از سیستم رمزگذاری شده اَبری تلگرام همگام می‌کند. یعنی شما می توانید در تلگرام دسکتاپ مانند تلگرام موبایل، با دوستان خود که در لیست مخاطبینتان هستند چت کنید. یعنی همزمان با یک شماره، دو تا تلگرام عین هم داشته باشید.

همچنین برای آپدیت تلگرام دسکتاپ، بعد از نصب، هر زمانی که نیاز به بروزرسانی داشته باشد، روی خود نرم افزار گزینه UPDATE مشاهده می شود و با کلیک بر روی این گزینه، تلگرام شما تقریبا در کمتر از یک دقیقه به آخرین نسخه تلگرام دسکتاپ آپدیت می شود.

برای دانلود تلگرام دسکتاپ روی لینک زیر کلیک کنید یا روی لینک کلیک راست کنید و گزینه Save Link as را بزنید، جایی که میخواهید نرم افزار ذخیره شود را انتخاب کنید، به آن فولدر یا درایو مراجعه کنید و به راحتی این نرم افزار را نصب کنید:
دانلود نرم افزار تلگرام برای دسکتاپ ( انواع ویندوز کامپیوتر و لپتاپ)


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.