طرز تهیه نسکافه رژیمی با استفاده از 3 فنجان آب جوش

طرز تهیه نسکافه رژیمی با استفاده از 3 فنجان آب جوش

طرز تهیه نسکافه رژیمی با استفاده از دارچین

در مطلب زیر طرز تهیه نسکافه رژیمی را برایتان قرار داده ایم این نسکافه بسیار عالی و خوشمزه می باشد و شما میتوانید با استفاده از دارچین و سه فنجان آب جوش یک نسکافه بسیار عالی را تهیه نمایید در زیر طرز تهیه این نسکافه بسیار عالی را برایتان قرار داده ایم.

مواد لازم :
نسکافه : ۳ قاشق مرباخوری
دارچین ساییده : یک قاشق مرباخوری
پودرنرم پوست پرتقال : ۲ قاشق چایخوری
شیر : نصف پیمانه

نسکافه رو با ۳ فنجان آب جوش تهیه کنین و کنار بذارین .
شیر رو بجوش بیارین .
داخلش دارچین بریزین و هم بزنین و از روی حرارت بردارین .
پودر پوست پرتقال رو بهش اضافه کنین و مخلوط کنین .
با شیر مخلوط کنین و توی فنجان مورد نظر سرو کنین.

نکات :
مقدار مواد بستگی به ذائقه شما داره . اگه دوست دارین میتونین با شکر تهیه کنین . برای تزیین از قلم دارچین بهره بگیرین .

در مطلب زیر طرز تهیه نسکافه رژیمی را برایتان قرار داده ایم این نسکافه بسیار عالی و خوشمزه می باشد و شما میتوانید با استفاده از دارچین و سه فنجان آب جوش یک نسکافه بسیار عالی را تهیه نمایید.

درختچه دارچین درختی است کوچک، همیشه سبز، به ارتفاع ۵ تا ۷ متر که از تمام قسمت های آن بویی مطبوع استشمام می شود. این گیاه دارای خواص دارویی و درمانی بسیار زیادی دارد که در ادامه میخوانید.

دارچین (نام علمی:Cinnamomum verum) درختچه ای است از راسته لورالس (Laurales) تیره برگ بوها (Lauraceae) از جنس دارچین ها (Cinnamomum). گلهای آن در فاصله ماههای بهمن تا اوایل فروردین ظاهر می شود. برگ این درخت سبز سیر و دارای گلهایی به رنگ سفید است. دارچین بومی سری لانکا و جنوب هند است و پوست درختچه آن بعنوان ادویه بکار میرود. در قرون وسطی دارچین برای درمان سرفه، ورم مفاصل و گلودرد استفاده می شد. تحقیقات جدید نیز بر خواص و فواید پزشکی دارچین تاکید دارند.

بعد از دوسال که از کاشت درخت گذشت آنرا از نزدیک زمین قطع کرده و در سال آینده شاخه هائی را که از کناره تنه اصلی رشد کرده بریده و پوسته آنرا خارج کرده و بلافاصله خشک میکنند و سپس در قطعات ریز بریده و فروخته میشود. در مورد نوع دارچین چینی از پوست بیرونی استفاده میشود.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *