نوشیدنی‌های داغ با دارچین

نوشیدنی‌های داغ با دارچین

با استفاده از نوشیدنی‌های داغ می توانید در هوای سرد زمستان از بیماری های قلبی و عروقی در امان بمانید دارچین و زنجبیل تاثیرات فراوانی بر سلامت قلب و عروق میگذارند و می توانند در پیشگیری از انواع عارضه های قلبی موثر باشند.

یکی از بهترین نوشیدنی‌های داغ برای افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی، و البته همه افراد سالم، چای زنجبیلی با دارچین است. با این‌که این نوشیدنی فوق‌العاده مفید و سالم است،‌ اما تهیه آن اصلا کار سختی به حساب نمی‌آید.برای آماده‌سازی این نوشیدنی، باید مقداری زنجبیل پوست‌کنده و خرد‌شده را همراه با چند تکه از چوب دارچین داخل یک قوری آب بریزید و اجازه بدهید که این ترکیب حدود یک ساعت قوام بگیرد و جوش بیاید. چای زنجبیلی با دارچین، یکی از بهترین نوشیدنی‌های داغ به‌عنوان بخشی از صبحانه یا به‌عنوان آرام‌بخش‌های بعد از شام است. خوش‌بختانه، می‌توان چای زنجبیلی با دارچین را از قبل آماده کرد و داخل یخچال گذاشت، تا در صورت نیاز دوباره آن را برای نوشیدن گرم کرد.

دارچین، یکی از بهترین ادویه‌ها است که عطر و طعم جذابی به نوشیدنی می‌دهد و برای سلامت قلب نیز مفید است. شما می‌توانید چای زنجبیلی با دارچین را بعد از شام همراه با یک برش لیموترش تازه، یا عصرها همراه با شکلات و بیسکویت بنوشید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *