عکسهای بی نظیر از هتل شناور روی آب – واقعا دیدنی است

هتل شناور زیبا و مدرن ساخته شده بر روی آب

در این بخش می توانید عکس های هتل شناور را که بسیار دیدنی و بی نظیر است مشاهده کنید. همچنین توضیحاتی در این رابطه را مطالعه کنید. این پروژه که با هدف ترویج گردشگری در آبهای داخلی توسط استودیو طراحی Salt & Water طراحی و اجرا شد، جایزه طراحی Millennium (قایق بادبانی هزاره) را به خود اختصاص داده است.

هتل شناور، راهکاری عالی برای توسعه صنعت توریسم بدون هرگونه نقض حریم خشکی و تصرف زمین است. هتل شناور از دو بخش مختلف تشکیل شده است؛ سازه شناور مرکزی و واحدهای catamaran (کلک یا قایق شناور) شناور در آب. با عبور از سازه شناور مرکزی (که متشکل از پذیرش، رستوران، تالار، دفتر کارکنان و یک کافه است)، میهمانان به گذرگاهی می رسند که به آپارتمان های catamaran متصل می شود. هر آپارتمان به واقع یک catamaran است که به شکلی ابتکاری طراحی شده تا بتوان آن را به آسانی از لنگرگاه جدا و با ناوبری هدایت نمود.

به این ترتیب میهمانان اختیار این رو دارند که خودشان عالی ترین محل را برای گذران تعطیلات دور هم انتخاب کنند. Catamaran شامل یک سالن، یک گالری، یک حمام، یک تالار با فضای انباری و یک خوابگاه (بالای سالن) است. میهمانان همچنین می توانند در دو فضای باز جداگانه استراحت کنند؛ پل شناور و سکوی ساحلی. سالن، تاشو است و به یک تخت دو نفره تبدیل می شود، به این ترتیب هر آپارتمان گنجایش ۲ تا ۴ نفر را دارد. دسترسی به آب برای شنا، شیرجه، ماهیگیری و آفتاب گرفتن از طریق سکوی ساحلی آسان است. هدف اصلی از طرح این ایده این است که مسافران با در اختیار داشتن ناوبری این هتل شناور، بتوانند با سرعتی بسیار آهسته و پیوسته از چشم اندازهای طبیعی اطراف لذت ببرند.

به همین دلیل است که Catamaran ها با این شکل عجیب و با پنجره های بزرگ در قسمت جلو طراحی شده اند. به آپارتمان های Catamaran می توان لقب “دروازه های طبیعت” را داد، چرا که میهمانان را با آب و آسمان پیوند می دهند و آنها را از استرس و فشارهای روزمره زندگی دور می سازند.

هتل شناور زیبا و مدرن

هتل شناور زیبا و مدرن

هتل شناور زیبا و مدرن

هتل شناور زیبا و مدرن

هتل شناور زیبا و مدرن

هتل شناور زیبا و مدرن


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *