مباحثی در ارتباط با ورزش در باشگاه ورزشی

مباحثی در ارتباط با  ورزش در باشگاه ورزشی

ورزش در باشگاه ورزشی: اینکه تمایل داشته که با افراد دیگر ورزش کنید یا تنها این کار را انجام دهید، به هر حال وقتی وارد یک سالن ورزشی شوید  اگر به سالن بروید خیلی کم  پیش می آید که بدون ورزش از آنجا خارج شوید.. مهمترین  مانع عضویت در یک باشگاه پول آن است. متوجه خواهید شد که هر باشگاهی برای یک فعالیت مشخص هزینه ی متفاوتی دارد. باید بهترین هزینه را بیابید. معمولا یک مرکز فرهنگی شرایط بهتری را ارائه می دهد. همچنین اگر می توانید برنامه تان را تنظیم کنید طوری که بتوانید خارج از ساعات شلوغی به سالن بروید برخی سالن ها تخفیف می دهند به ویژه اگر محل کارتان به آنجا نزدیک باشد.

قبل از آنکه عضو یک باشگاه شوید آن را امتحان کنید می توانید یک یا دو جلسه به عنوان میهمان به آنجا بروید. بسیاری از باشگاه ها عضویت کوتاه مدت را می پذیرند که به شما این امکان را می دهند ابتدا آن ها را امتحان کنید و سپس برای دراز مدت ثبت نام کنید.

یافتن باشگاه های پنهان:

ورزش در باشگاه ورزشی:امروزه جاهای زیادی برای تمرین وجود دارند. سالن های ورزشی بیشتری نسبت به گذشته در هتل ها، ساختمان های اداری و مجتمع ها وجود دارند که بسیاری از آن ها حتی تابلویی ندارند. تجهیزات یک سالن ورزشی پنهان شاید مشخص نباشند اما احتمالا می توانید آن ها را بیابید. برای یافن این گنجینه های پنهان باید کمی دقیق باشید. جستجویتان را از ساختمان های جدید التاسیس و هتل های بزرگ منطقه شروع کنید. برخی از این اماکن به افراد غیر ساکن نیز عضویت با هزینه های معقولی می دهند شاید از تعداد شرکت هایی که تجهیزات ورزشی در آن ها نصب شده شگفت زده شوید.

مباحثی در ارتباط با  ورزش در باشگاه ورزشی

چند روش ساده برای فعالیت های زندگی

اتومبیل خود را دورتر از محل کارتان پارک و بقیه ی راه را پیاده روی کنید.

  • از اوقاتی که تلویزیون تماشا می کنید استفاده ی مفید کنید. وقتی در حال تماشای تلویزیون هستید چند دراز نشست انجام دهید چند بار در جا بپرید یا کمی فعالیت های کششی انجام دهید.
  • از استرس دور شوید. پیاده روی به عنوان یک ورزش همیشه موقعیت ضعیفی داشته است. اما اگر این ورزش را به طور مستمر برای یک دوره ی زمانی انجام دهید می تواند روشی عالی برای حفظ تناسب اندام باشد. نکته ی جالب در مورد پیاده روی آن است که این کار می تواند به طور دلپذیری همراه با گشت زدن و گردش باشد و اگر کمی مسافت و سرعت خود را بیشتر کنید یک شکل بسیار ساده از ورزش ایروبیک (هوازی) را دارید که می تواند احسا سسلامت (فکری و جسمی) شما را افزایش دهد. پیاده روی روشی عالی برای پاک کردن ذهن و ارام کردن فکر است و به یاد داشته باشید که طی روز یک یا دوبار پیاده روی کوتاه انجام دهید پیاده روی تان می تواند تا سر خیابان و فروشگاه باشد یا در اطراف خانه یا اداره چرخی بزنید.
  • کاری که دوست دارید انجام دهید. در دبیرستان در تیم شنا بودم اما با آنکه بسیار در شنا خوب بودم واقعا آن را دوست نداشتم. دوست نداشتم صبح زود در آن استخر پر از کلر بپرم و آن را رها کردم. نکته اینجاست که اگر ورزش یا فعالیتی را که انجام می دهید دوست ندارید احتمال کمی وجود دارد که آن را ادامه دهید. کاری را پیدا کنید که واقعا از آن لذت می برید، مثلا یکی از فعالیت های زیر:
  • ورزش مورد علاقه. تنیس، بولینگ، فوتبال، بسکتبال، پینگ پونگ
  • فعالیت مورد علاقه. سوارکاری، رقص، تمرین با ترامپولین، شنا، اسکیت روی یخ یا طناب بازی یا هر چیزی که بدن شما را به حرکت وا می دارد.
  • باغبانی. بله اگر به مدت طولانی این کار را انجام دهید می تواند شکلی از ورزش باشد.
  • دوچرخه سواری. محلی را پیدا کنید که بون خطر و با لذت دوچرخه سواری کنید. اگر چنین جاهایی را نمی شناسید از پارک های محل بپرسید یا از چیشنهاد دوستان استفاده کنید.
  • اسکیت بازی. اسکیت بازی ورزشی عالی است و یکی از روش های کم دردسر ورزش فیزیکی است.
  • در محل های مخصوص اسکیت بازی کنید و حتما لباس ایمنی بپوشید. استرس مشکلات جسمی نباید به استرس روزمره تان اضافه شود. وقتی دوچرخه سواری می کنید نیز حتما کلاه ایمنی بپوشید. تصادف در هر جایی ممکن است رخ دهد.
  • ورزشکار باشید. یکی از روش های بهتر حفظ تناسب اندام، انجام ورزشی است که به آن علاقه دارید. در هر شهر بزرگی می توانید یک تیم برای هر ورزشی پیدا کنید یک لیگ یا یک تیم ورزشی صبح جمعه در پارک. حتی مجبور نیستید در آن ورزش حرفه ای باشید تا این کار را انجام دهید.
  • با صعود، از استرس دور شوید. یک خبر بهتر دارم. اول آنکه تحقیقاتی که در دانشگاه جان هاپکینز صورت گرفت نشان می دهد که بالا رفتن از پله ها تنها شش دقیقه در روز می تواند دو سال بر عمر افراد بیفزاید. خبر بهتر آنکه اگر در یک شهر بزرگ زندگی می کنید هر روز با پله های بیشتری مواجه می شوید بیشتر شهرها با ارتفاع بیشتری طراحی شده اند تا با عرض بیشتر. گرچه برخی شهرها عمودی تر از بقیه هستند اما همگی پله های زیادی دارند. اگر در یک شهر بزرگ زندگی نمی کنید می توانید فرصت های صعود در دیگر جاها را بیابید. فرصت های بالا رفتن از پله زیاد است مثلا پاساژها و فروشگاه ها. در محل زندگی خود پله هایی پیدا کنید. معمولا بین بالا رفتن از پله ها یا استفاده از پله برقی و آسانسور شما احتمالا از روش آسان تر استفاده می کنید اما پیشنهاد می کنم برای بالا رفتن از پله ها استفاده کنید.

به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *