کاهش سایز شکم با تکنیک های ساده ورزشی

کاهش سایز شکم با تکنیک های ساده ورزشی

برخی عوامل مهم نیز در افزایش یا کاهش سایز شکم تاثیرگذار هستند بهتر است با آن ها آشنا شوید همچنین برای چربی سوزی می توانید از ورزش های ساده در منزل نیز کمک بگیرید. قطع مصرف هله هوله و کاهش مصرف نمک و ادویه و مصرف پتاسیم می توانید به تناسب اندام دست یابید.

ی توانید شکم خود را به راحتی آب کنید ، راهنمای ما برای خوردن، آشامیدن، و ورزش کردن شما را در هر زمان آماده پوشیدن لباس دلخواهتان می کند. غذاهایی که شکم شما را آب می کنند با انجام این حرکت شکم صاف و جذابی که آرزویش را داشتید پیدا می کنید.

قطع مصرف هله هوله

دکتر “لزلی بونسی” از دانشگاه پترزبورگ، بخش پزشکی اظهار می دارد : “بسیاری از آبنبات ها و اسنک ها شامل گلیسیرین و شکر بالایی هستند. در معده به طور کامل هضم نمی شوند و این امر سبب می شود که شکم شما نفخ کند .

در مصرف نمک و ادویه زیاده روی نکنید
مصرف بیش از حد ادویه جات و نمک ها باعث می شود که شکم شما نفخ کند. یک چهارم فنجان سس کچاپ سه برابر مقدار سدیمی که بدن شما در طول روز نیاز دارد، را فراهم می سازد . یک قاشق سوپخوری سس سویا جایگزین مناسبی برای آن خواهد بود .

پتاسیم مصرف کنید
این ماده طبیعی ادرار آور بوده و اثر نفخ آور نمک را از بین می برد. می توانید آنرا در گوجه فرنگی، موز، ماهی قزل آلا، بادام و گیلاس پیدا کنید.

به پهلوی راست روی زمین دراز بکشید.

ساعد دست‌تان را موازی روی زمین قرار دهید و آرنج را ستون بدن کنید.

حالا کمی بچرخید و با ستون کردن آرنج دست چپ روی زمین، ساعد هر دو دست را کنار یکدیگر روی زمین بگذارید.

سعی کنید قسمت‌های میانی بدن را کم‌کم از زمین جدا کنید.

پس از جدا کردن سینه‌ها، شکم و باسن از زمین، ۳ ثانیه در این حالت بمانید و سپس عضلات‌تان را شل کنید.

حداقل ۲۰ مرتبه این حرکت را روی دو طرف بدن تکرار و سعی کنید که این ۳ ثانیه را در دورهای بعدی به ۵، ۷، ۹ و نهایتا، ۱۵ ثانیه برسانید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *