کاپ کیک دبل چاکلت را با این روش درست کنید!

کاپ کیک دبل چاکلت را با این روش درست کنید!

طرز تهیه کاپ کیک دبل چاکلت

در مطلب زیر طرز تهیه کاپ کیک دبل چاکلت را برایتان قرار داده ایم این کاپ کیک بسیار عالی و خوشمزه مباشد و این کاپ کیک ها انواع و اقسام متفاوتی دارد که در زیر به انواع آن اشاره می شود و بعد از آن طرز تهیه دبل چاکلت را برایتان می گذاریم. امیدوارم که از تهیه این کاپ کیک بسیار خوشمزه لذت ببرید.

کاپ کیک را این بار به صورت دبل چاکلت درست کنید

جدیدا انواع کاپ کیک ها طرفداران زیادی پیدا کرده اند. من هم که خودم طرفدار شدید کاکائو هستم پارتی بازی کرده ام و طرز تهیه کاپ کیک چاکلت را به شما آموزش داده ام. مطمئنم امتحان می کنید.
مواد لازم برای کاپ کیک دبل چاکلت :

آرد : ۱۵۰ گرم
پودر کاکائو : ۱۶۰ گرم
شکر : ۱۲۵ گرم
شیر : ۳۵۰ میلی‌لیتر
تخم‌مرغ زده شده : ۲ عدد
کره آب شده : ۱۵۰ گرم
بیکینگ پودر : ۴ قاشق چایخوری سرصاف
وانیل : ۱/۸ قاشق چایخوری
شکلات چیپسی : به میزان لازم (حدودا ۱۵۰ گرم)
خمیر فوندانت : جهت تزیین به میزان لازم

روش تهیه کاپ کیک دبل چاکلت :

آرد، بیکینگ‌پودر، وانیل و پودر کاکائو را در ظرفی الک کنید. شکر را به آن اضافه کرده، در مرکز آن یک گودی ایجاد کنید. شیر، تخم‌مرغ و کره ذوب شده را هم بیفزایید و به مدت ۳ الی ۴ دقیقه هم بزنید تا کاملا یکدست شود.بعد چیپس شکلات را اضافه کنید و مواد را درون قالب‌های کاغذی مخصوص کاپ‌کیک بریزید. سه چهارم هر قالب کاغذی را پر کنید و در فر ۲۰۰ درجه سانتی‌گراد به مدت ۲۰ الی ۲۵ دقیقه بگذارید.

۵ دقیقه بعد از خارج کردن کاپ کیک‌ها از فر می‌توانید از کاغذ جدا کنید و در کاپ‌های تزیینی بچینید یا به دلخواه با فوندانت و گل‌های شکری روی کاپ‌ کیک‌های شکلاتی را تزیین کنید. از خامه فرم گرفته شکلاتی یا پودرقند هم می‌توانید برای تزیین استفاده کنید. فقط به خاطر داشته باشید، کاپ‌کیک‌ها باید کاملا خنک شوند و سپس تزیین کنید.

نکته: به دلخواه می‌توانید علاوه بر چیپس شکلات از گردوی خردشده یا فندق تست شده نیز برای درون کاپ‌کیک‌ها استفاده کنید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *