توصیه های پزشکی برای لیزر موهای زائد

توصیه های پزشکی برای لیزر موهای زائد

افرادی که اقدام به لیزرکردن موهای زائد بدنشان می کنند بهتر است با روش های مراقبت از پوست پس از هر جلسه لیزر آشنا شوند. این افراد در دوران لیزر درمانی باید برخی اصول مهم را در نظر بگیرند تا دچار مشکل نشوند.

خلاص شدن از شر موهای زائد به دغدغه این روزهای خیلی از خانم‌ها و حتی آقایان تبدیل شده است. انجام لیزر موهای زائد زیر نظر متخصص، می‌تواند بهترین گرینه برای رهایی از دست این موها باشد. نکته مهمی که باید طرفداران لیزر موهای زائد به آن توجه داشتند، مراقبت‌های بعد از لیزر است که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم:

پس از انجام لیزر موی زائد، بهتر است به مدت سه روز از یک کرم ترکیبی شامل مواد ترمیم‌کننده و ضد التهاب که برای‌تان نسخه خواهد شد، استفاده کنید. یک هفته بعد از لیزر، بهتر است اپلاسیون انجام دهید یا مثلا روی صورت از بند استفاده کنید تا موهای لیزرشده و مرده از پوست خارج شوند. تا زمان لیزر بعدی که بهترین زمانش ۴ تا ۶ هفته است، اگر مویی رشد کرد،حتما آن را شیو کنید و از کندن موهای رشد کرده در این زمان، پرهیز کنید. طی دوران لیزر درمانی موی زائد از آفتاب گرفتن یا استفاده از سولاریوم پرهیز کنید. اگر داروی خاصی مصرف می‌کنید، حتما آن را به اطلاع اپراتورهای لیزر یا پزشک برسانید. ممکن است برای رسیدن به حداکثر نتیجه درمانی، مشاوره متخصص غدد نیز لازم باشد.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *