سبک زندگی افراد لاغر

سبک زندگی افراد لاغر

افراد لاغر سبک زندگی متفاوتی دارند آن ها عاشق میوه و سبزیجات تازه هستند و اولویت خوراکی آن ها مواد غذایی کم کالری و نوشیدنی های سالم است. اگر قصد رسیدن به تناسب اندام را دارید بهتر است  اصول لاغری را از این افراد بیاموزید.

خانم‌هایی که خودشان وعده‌های غذایی را آماده می‌کنند، از مزایای زیادی برخوردار می‌شوند. در واقع زمانی که خودتان آشپزی می‌کنید، نمک و قند و چربی کم‌تری دریافت می‌کنید، و در نتیجه تناسب اندام بهتری خواهید داشت. به همین دلیل سعی کنید برای آشپزی کردن وقت بگذارید و خودتان با استفاده از مواد و محصولات تازه غذا بپزید. کسانی که به آشپزی علاقه ندارند، باید این خصلت را کنار بگذارند، و به تدریج تلاش کنند تا حداقل یک وعده در هفته از غذاهای رستورانی استفاده نکنند.

داشتن یک دفترچه یادداشت غذایی و ثبت کردن غذاهایی که می‌خورید، می‌تواند تاثیر زیادی بر روی برنامه کاهش وزن‌تان داشته باشد. به نظر متخصصان، جدا از برنامه غذایی‌تان، باید دفترچه یادداشت غذایی داشته باشید و بدون این‌که درباره خودتان قضاوت کنید، فقط غذاها را یادداشت کنید. این کار باعث می‌شود تا نسبت به غذاهایی که انتخاب می‌کنید، آگاهی بیشتری پیدا کنید، گروه‌های غذایی خاصی که مصرف نمی‌کنید را بشناسید، و حتی می‌توانید محرک‌های احساسی خاصی که باعث خارج شدن شما از برنامه کاهش وزن‌ می‌شوند را تشخیص دهید.

یکی از دلایلی که رژیم‌های غذایی شکست می‌خورند، این است که کسانی که قصد کاهش وزن دارند اغلب رویکرد افراطی نسبت به رژیم گرفتن دارند که ثبات ندارد. به نظر متخصصان، هیچ رژیم غذایی‌ای وجود ندارد که حداقل بر روی یک نفر امتحان نشده باشد. به همین دلیل پرسش اصلی‌ای که در حین ارزیابی رژیم‌های غذایی باید از خودتان بپرسید، این است که آیا این رژیم غذایی را واقعا به‌اندازه‌ای دوست دارید که با آن زندگی‌تان را در طولانی‌مدت ادامه دهید؟

اراده می خواهد و پشتکار و البته اطلاعات درست و آگاهی. برای کاهش وزن لازم نیست همه چربی ها را از برنامه غذایی تان حذف کنید، خودتان را در باشگاه شکنجه دهید یا از خوردن هر نوع شکلاتی محروم کنید. فقط کافی است درباره عوامل چاق کننده اطلاعات درستی داشته باشید و اصول لاغری را بیاموزید.لاغرها

لاغرها

یکی از مهم ترین عادت های غذایی افراد لاغر یا بهتر بگوییم افرادی که تناسب اندام دارند این است که عاشق میوه و سبزیجات هستند. اغلب آنها همیشه ظرف هوس انگیزی از میوه های رنگارنگ را در یخچال آماده دارند و با لشکری از بروکلی، هویج، گوجه، کدو وبادمجان، گل کلم، فلفل دلمه ای و کاهو به جنگ چاقی می روند.
یک متخصص تغذیه می گوید:خیلی از ما متوجه پرخوری هایمان در تعطیلات آخر هفته نمی شویم و بیشتر از هر روز دیگری غذا می خوریم؛ بدون این که بفهمیم همه این کالری های مصرفی اضافی به افزایش وزن منجر خواهند شد. البته لاغرها توجه ویژه ای به این موضوع دارند و به محض این که آخر هفته پرخوری کنند روز بعد با افزایش تحرک یا کم خوری همه چیز را جبران می کنند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *