طرز تهیه ماهی بدون بو سالمون با سس آب نارگیل

طرز تهیه ماهی بدون بو سالمون با سس آب نارگیل

آموزش پخت ماهی سالمون بهمراه سس نارگیل

در مطلب زیر طرز تهیه ماهی سالمون بهمراه سس نارگیل را برایتان قرار داده ایم این غذا بسیار خوشمزه و عالی می باشد و از بوی بد ماهی خبری نیست امیدوارم که از تهیه این ماهی لذت ببرید.

دستور آشپزی امروز ما به طرز تهیه نوع جدیدی از ماهی سالمون اختصاص دارد که می‌تواند گزینه خوبی برای افرادی باشد که از طعم و بوی ماهی دل چندان خوشی ندارند. برای تهیه این غذا برای ۴ نفر به ۳ حبه سیر خردشده، سه‌چهارم قاشق چای‌خوری نمک، ۲ قاشق غذاخوری روغن زیتون فرابکر،

۲ قاشق غذاخوری آویشن ساطوری، یک‌چهارم قاشق چای‌خوری فلفل، ۸۰۰ گرم فیله ماهی (هر نوع ماهی دلخواه)، ۲ قاشق غذاخوری پیازچه ساطوری، ۱ فنجان آب نارگیل، یک‌چهارم فنجان نارگیل پوست‌کنده و چند تکه لیموی تازه نیاز داریم. برای آماده کردن این غذا، ابتدا تابه نچسبی را روی شعله کم گرم کنید

و روغن را به آن بیفزایید تا گرم شود. سیر، نمک، فلفل و آویشن را در آن تفت دهید. سپس، پیازچه و آب نارگیل را داخل تابه بریزید و حدود ۶ دقیقه حرارت دهید تا سس ماهی غلیظ شود. ماهی‌ها را در تابه دیگری حدود ۸ دقیقه سرخ کنید تا کاملا نرم شوند. سس را روی فیله ماهی بکشید و در نهایت، تکه‌های نارگیل و لیمو را به ظرف غذای خود اضافه کنید.

هر وعده از این غذا حدود ۲۷۰ کیلوکالری انرژی، ۱۵ گرم چربی، ۱۰۳ میلی‌گرم کلسترول، ۷ گرم کربوهیدرات، ۲ گرم قند، ۲۸ گرم پروتئین، ۱ گرم فیبر، ۳۵۱ میلی‌گرم سدیم و ۶۴۳ میلی‌گرم پتاسیم دارد. ضمن اینکه می‌تواند حدود ۱۸ درصد از نیاز روزانه بدن به پتاسیم را تامین کند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *