نقره کلوئیدی و لیسترین درمان عفونت قارچی پوست سر

نقره کلوئیدی

نقره کلوئیدی در درمان عفونت قارچی پوست سر موثر است، زیرا آنتی بیوتیک ها و خواص ضد قارچی بسیار قوی دارد برای استعمال خارجی، نقره کلوئیدی را به یک بطری اسپری ریخته و  آن را در مناطق آسیب دیده. اسپری کنید . بگذارید در مجاورت هوا خشک شود آن را ۲ تا ۳ بار در روز انجام دهید.
برای استعمال داخلی، ۱ تا ۲ قاشق چای خوری از نقره کلوئیدی به یک لیوان آب بریزید و آن را دو بار در روز، ترجیحا با معده خالی بخورید. این به قارچ های مضر در بدن کمک می کند. از این درمان برای ۱ ماه استفاده کنید.


نقره کلوئیدی و لیسترین درمان عفونت قارچی پوست سر
 لیسترین

یک  درمان خوب  برای از بین بردن عفونت قارچی پوست سر است وجود الکل در لیسترین باعث کشتن قارچهای  عامل عفونت می شود علاوه بر این،  به کاهش درد و التهاب کمک می کند. مقدار کمی لیسترین  را در یک کاسه بگذارید.   توپ پنبه را در آن خیس کنید و آن را در مناطق آسیب دیده بزنید دو تا سه ساعت بعد با آب معمولی بشوئید
دو بار در روز برای چند هفته این کار را انجام دهید
 نکات مهم :  

 

برای جلوگیری از گسترش عفونت، حوله ها، ملافه ها و لباس هایی را که به طور منظم برای عفونت قارچی استفاده می شود بشوئید. از به اشتراک گذاشتن وسایل شخصی مانند لباس، حوله، برس مو یا موارد دیگر  خودداری کنید
توجه کنید که اصلاح کردن سربه  از بین رفتن قارچ موجود در پوست سر کمک نمیکند. دست ها را به طور کامل پس از دست زدن به سر ، بخصوص مناطق آلوده، بشویید.

یک رژیم سالم و متعادل با یک مقدار مناسب غذای مغذی برای تقویت ایمنی بدن بسیار عالیست. این رظژیم سالم به مبارزه با عفونت بسیار کمک میکند.
خوردن غذاهای پروبیوتیک بیشتر به مبارزه با عفونت قارچی از داخل کمک خواهد کرد.
قند ها و غذاهای فرآوری شده را در رژیم غذایی  کاهش دهید، زیرا قارچ ها در قند و کربوهیدراتهای ساده رشد می کنند.

 

به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *