اسکراب کیوی برای درمان خطوط خنده همراه با طرز تهیه

اسکراب کیوی برای درمان خطوط خنده همراه با طرز تهیه

اسکراب کیوی

برای پوست خود  یک بار در هفته از اسکراب کیوی استفاده کنید چرا که  به از بین بردن خطوط خنده خیلی کمک میکند.اسکراب کیوی پوست را لایه برداری کرده تا سلول های مرده پوست از بین برود و  پوست سالم و جوان بماند، و موجب کاهش خطوط ظریف ناشی از خنده  شود.همچنین کیوی به عنوان یک ماده طبیعی موثر و دارای آنتی اکسیدان ها، به ویژه ویتامین C و پلی فنول ها است که به تغذیه پوست کمک می کند.

طرز درست کردن اسکراب کیوی

یک قاشق غذاخوری کیوی، شکر و روغن زیتون را در یک کاسه قرار دهید.خوب مخلوط کنید آن را روی صورت  قرار دهید و به آرامی پوست  با استفاده از حرکات دایره ای ماساژ دهید بعد از یکربع صورت ر با آب ولرم بشوئید پوست  را خشک کنید و یک کرم مرطوب کننده بزنید از این اسکراب خانگی یک یا دو بار در هفته استفاده کنید

 

روغن آرگان

اسکراب کیوی برای درمان خطوط خنده همراه با طرز تهیه

روغن آرگان حاوی ۸۰ درصد اسید های چرب است که به مبارزه با آسیب های رادیکال آزاد کمک می کند. این، روغن به نوبه خود، به جلوگیری از چروک و  خطوط  لبخند در صورت کمک می کند.ویتامین A و E در این روغن نیز به کاهش چین و چروک و همچنین لکه های پیری  پوست کمک می کند. همچنین پوست را مرطوب نگه می دارد و باعث تقویت  کلاژن می شود تا پوست جوان بماند.

مطالعه سال ۲۰۱۵ در  این مورد می گوید که مصرف روزانه و / یا موضعی روغن آرگان دارای اثر ضد پیری روی پوست است و به بهبود الاستیسیته کمک می کند .پس از پاک کردن آرایش و تمیز کردن صورت خود، چند قطره روغن آرگان را روی پوست  بمالید و به آرامی ماساژ دهید. این کار را قبل از رفتن به رختخواب انجام دهید.
همچنین هر روز ۱ قاشق غذاخوری روغن آرگان را در غذای خود استفاده کنید


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *